• EldHav

Stödstrumpbyxor?

Hej!

Är i vecka 16, och känner för tillfället inte mkt av pyret i magen mer än att jag har värk (mjukdels-reumatism).
    Har fått ett par bristningar på låret, precis vid knävecket liksom. Tänkte att det kan va en bra ide att börja använda stödstrumpbyxor, i förebyggande syfte. Mkt med tanke på min värk.

Är det för tidigt? Finns det någon nackdel att börja nu, förutom att det säkert är varmt!

• Svar på tråden Stödstrumpbyxor?
  • EldHav

Lotus Elite: Jaaa, va bra, så är det ju bara att shoppa loss!! Om man inte varit på läkarbesök sedan man blev inskriven, kan man kontakta sin BM då? Jag har främst värk i händer/armar, men har tidigare haft mkt värk i knä/ben, så jag befarar att det komma skall.

Anettan73; Ooo, ja, det ska jag göra! Tack för tipset!

• EldHav

Lotus; ahhhh, smart! man kan ju kolla efter de lite billigare nu till en början. Har nyss köpt den där tidningen med testet i, ska kolla om det står ngt man blir klokare av

Men mitt landsting, jag bor i svedala, i malmö län, skåne... vad är deras hemsida *risk för att låta dum*

• EldHav

Lotus; Jaha, där ser man! tackar så hemskt mkt för all hjälp!

• EldHav

Lotus; Vet du om de där MABS strumpbyxor är hållbara, eller lösar det sig att beställa 2 par på samma gång?

• EldHav

Då har jag beställt ett par hela graviditets-strumpbyxor, beiga, stl M

Det är liksom främst i knävecken, på insidan liksom, som bristningarna kommer mest.

Nu är det lite svalare ute oxå!

• EldHav

Hrm, undrar hur lång tid det tar innan de kommer i brevlådan...

Svar på tråden Stödstrumpbyxor?