• Snökristall

Tips på produkter som gör håret tjockare/strävare!!

Hej!
    Har blond långt hår, som är mjukt och glatt.
    Har haft ett balsam från Sebastian som gjorde att det blev "tjockare och stävare". Men har glömt vad det heter och så skulle jag vilja ha tips på schampon som har samma verkan!!

Gärna nån billig internet nätbutik :)

• Svar på tråden Tips på produkter som gör håret tjockare/strävare!!
  • Yen

Inget schampo, men jag rekommenderar Catwalk Sexed-Up Body Building Tonic. Sprayas i fuktigt hår och stylas sen som vanlig.

Det är typ som ett saltvattensspray, fast utan kletet och stävheten (om du förstår? ). Funkar kanon på mig som har typiskt skandinaviskt tunt, fint hår.
    Blir lite mer volym över det hela, håret känns tjockare.

• Yen

Finns hos frisörer, kostar runt 160:- för en flaska.

• Tuggummibruden

Thickening Compound från Alterna kostar 290,hos frisören.Gjord av hampa,väldigt vårdande samtidigt

• milimina

hehe jag tänkte säga saltvattenspray (f.ö det enda som nånsin gett mitt hår nån struktur som går att jobba med!) men kan man slippa det supersträva vore det ju toppen! ska kolla efter den där body build up, tack för tipset!!

• milimina

building tonic var det ja... börjar förstå nu varför maken inte begriper vad jag säger ibland, rör ju ihop precis allt

• Tuggummibruden

saltvatten spray kan du fixa iordning gratis själv med salt + vatten + lite socker men bli inte arg på mig om getingarna kommer efter dig :)

Svar på tråden Tips på produkter som gör håret tjockare/strävare!!