Motiv för väggmålning i barnrum?
Jennie, Vart hittar du alla bilderna? Vad söker du på?
Blir jätte inspirerad ju! Vi flyttar i november till bostadsrätt!
Jennie, Vart hittar du alla bilderna? Vad söker du på?
Blir jätte inspirerad ju! Vi flyttar i november till bostadsrätt!
Har hittat jätte fina motiv att ha på rummet... *ler stort* Visar sen när jag gjkort klart! (Någon gång i November
)
Jag skall ha denna som fondvägg på en av väggarna i min sons rum. Har ni några tips vilken färg tapeten skall ha på resten av vägarna? Eller kanske färg?

Bast, tanken har slagit mig.... Bra idé. Men tror ni inte att det kan bli lite tjatigt? Och kan det inte bli svårt med tavlor å så? Fast..hmm man kan ju göra lite roliga tavlor som passar "uppe i luften" (det blåa).
Jag har också vart inne på det Clinan sa, men det kan bli rätt svårt att få till det snyggt eftersom fondväggen är såpass stark färg.
Hedda, Ja, det skulle bli jätte bra!
Ja då får man lära sig att såga ur ett flyplan ur trä då, haha... hur fasiken gör man ramar? Ja ja.. det ger sig nog allt. Är ju ingen vidare händig så att bara måla rummet kommer att bli en STOR utmaning för mig!
Ja, det finns ju massor man kan göra om man målar rummet som Bast skrev. Det kommer nog att bli så! Tror det kommer att bli jätte snyggt! Lekmatta med stad som man kan köra med bilar på, mini möbler, tält... ja.. detta kommer att bli suveränt.. Är bara lite rädd att det blir för mkt färger.
Nenne2, jag tror att svaret är: Du får måla med färg istället för att tapetsera ![]()
Hedda, jo det är klart. Det är väl vi vuxna som är lite känsliga för starka färger
Kan kanske vara uppfriskande att komma in till hans rum ![]()
Magdis, Hör med bekanta. De flesta arbetsplaster har en gammal overhead stående någonstan och samlar damm.. det gör den på mitt jobb iaf ![]()
Arwen, Blev jätte bra!! ![]()
Annie29. Vad häftigt det blev! Funderar också på att måla landskap så som du gjort. Du kan se bilden längre fram i tråden. Kul att se att andra vågar sig på att måla alla väggarna.