Någon som avlivat en frisk katt?
Vi har två katter som vi måste "ha bort" pga att min sambos allergi blir värre och värre. Vi har verkligen gett dom hur många chanser som helst och nu kan vi inte ha kvar dom längre
Honkatten pissade precis ÖVERALLT en tid, vi kämpade och kämpade för att få henne att sluta. Alla sa att vi är dum som inte tar livet av henne men det var inget alternativ för oss. Höll nog på med det närmare ett år! Nu har hon slutat!
Hankatten har haft urinsten, vi har kastrerat han, båda har haft skabb, lägger ut hur mycket pengar som helst på DYR kattmat och sand.
Känns som allt är förgäves om vi nu måste ta livet av dom!!
Sambon har haft allergi hela tiden men vi testade att ta katterna på prov och det gick hur bra som helst. Tills för ca 1 år sen. Nu när han kommer hem börjar ögonen klia, näsan rinner och han har tungt att andas
Ja, vad GÖR MAN?
Jag tycker så mycket om våra katter men samtidigt så lider min sambo. Får ångest när jag tänker på att vi måste döda dom.
Måste väl mest bara skriva av mig..Kanske nåt uppmuntrande ord, vet inte. Känns bara så jobbigt allt.
Kan tillägga att vi erbjudit vänner och bekanta att ta dom, ingen vill ha dom. Har även satt ut flygblad, ingen respons