Uj, vilket väder! Hoppas det blir bättre framåt helgen o på lördag framförallt
Tråkigt att jag missade fikat, men jag fick vara på en trevlig konferens med mina 8 närmaste kollegor, bara män...
Vi bodde på Högakusten-hotellet med utsikt över bron, mycket vackert. Jag vaknade på natten en gång o undrade varför Anny inte var hungrig, innan jag insåg att jag ju faktiskt var själv i rummet. Det hade gått jättebra med mjölkersättning, så nu vågar vi kanske lämna henne till våra föräldrar under bröllopsnatten.
Åh, det känns så spännande! Men det är sååå mycket kvar att förbereda *pust* Men så klart är detta värt all planering och pengar, det ska bli så fantastiskt kul! Ni såg kanske vår annons i lördags, så det är bara att komma på vigseln om ni vill.
Ang. babysim så ska vi inte gå på det, vi kommer att åka till badhuset ändå på egen hand. O jag är ju så skeptisk till babysång i kyrkans regi, så jag ska inte gå på det heller *skrattar åt mig själv för att vara sån motsträvare*
Ha en bra dag, trots ruskvädret! Anny ska få 5-mån-sprutan idag och sen får vi besök av snälla sjöhästen och Anton som ska hjälpa oss att göra kladdkaka till efterrättsbuffén. O vi känner ju till sjöhästens kladdis, den är ju bara för god! *slurp*