• Miio Min Miio

han är nekrofil! ni måste läsa detta!

jag hörde detta från min halvsysters styvmamma...hon var moster till denna tjej som detta hände till!allt började med att en kvinna hade jätte ont i underlivet.så hon gick till gynekologen för att undersöka vad detta kunde vara.då upptäcktes det........... ...hon hade LIKMASKAR som åt upp hennes underliv,livmoder.hennes sambo som hon hade varit ihop med i flera år å trodde hon kände ,han låg med döda kvinnolik.han jobbade på bårhuset å var nekrofil.å hon kan inte få barn idag,detta måste vara ett av dom hemskaste sakerna som kan hända i ens liv...stackars kvinna.. ...han jobbar ju så klart i längre där!FYYY FAAANN...så hemskt...

• Svar på tråden han är nekrofil! ni måste läsa detta!
  • Jennie Brunflo

Men alltså........man kan inte få likmaskar pga av att någon har bakterier på sig.
    Likmaskar lever på lik = döda personer/djur.

Dessa lik måste dessutom vara varmare än +4ºC för att liket ska dra till sig flugor och skalbaggar och därigenom lägger ägg i liket och därigenom (därigenom därigenom ) skapar likmaskar.

I ett bårhus finns det inga likmaskar eftersom kropparna är svalare/kallare än +4ºC.
    Eftersom det inte finns några likmaskar där.....så......hur har nekrofilen fått dom på snoppen?

Likmaskar uppstår dessutom först när liket legat några dagar och startat föruttnelseprosessen. Jag antar att varken underliv eller snopp föruttnat på dessa levande personer.

• Mickan 81

Jag hörde den historien för typ 4-5år sedan... Det är en vandrinssägen och inte sann.

• Roisin Dubh

Linnea83, tror du fortfarande på din halvsysters styvmammas berättelse? Flört

Vad säger hon om du konfronterar henne med uppgifterna i den här tråden? Testa!

• saraseal

Intressant =)
    Just denna historia har jag hört ganska många gånger av olika personer i olika städer.. alltid just nån som de känner på nåt långsökt sätt har varit med om detta.
    Jag frågade iaf en sjuksköterska som garanterade att likmaskar inte kunde föras vidare från någons snopp och lägga ägg i nån annans slida.
    Skröna...

• Miio Min Miio

jo folk undrar om killens snopp..jaa.men i underlivet är ju det instängt å fuktig liksom..men snoppen hänger ju å dallrar å vädras haha.. ..eller hur man ska förklara det.hon kan ju inte tvätta livmodern,men han kan ju iaf tvätta snorren då å då eh..jag vet inte..

• listo

Linnea83: Nä... det är nog dags att börja omvärdera sanningshalten i det där va?

• snobben

Men om han tvättat snorren så borde det ju inte finnas maskar på den

• Hannah76

Haha. Trodde inte att den sägnen fanns fortfarande.. o definitivt inte att folk fortfarande trodde att den var sann.. Fast alla dessa historier är vansinnigt roliga.*S*

• Miio Min Miio

jag vet inte vad jag tror längre... ?? ska gå in å kika å läsa om den där tråden du har skrivit till mig haha..

• Trinity78

Jösses, den där historien luktar ju påhitt långa vägar! Inte en chans att den är sann.

• Miio Min Miio

Ahhh..nu när jag läst det så..jaa ni,alla...JAG GER MIG..I GIVE UP tror nog inte heller på det längre

• Hannah76

Ja ghar hört den här historien (med variationer) i både England o Grekland..

• Elli47

Om det vore likmaskar så skulle dom ju inte trivas i levande kropp! Rekommenderar af Klintbergs böcker... "Råttan i pizzan" och de övriga.

Svar på tråden han är nekrofil! ni måste läsa detta!