Borlänge????
Ni som bor i Borlänge......Finns det några dåliga områden och vilka är bra?Var är det bäst att bo,som inte är jättedyrt?
Ni som bor i Borlänge......Finns det några dåliga områden och vilka är bra?Var är det bäst att bo,som inte är jättedyrt?
puffar lite!!!
Ingen som bor eller har bott i Borlänge?
Passa dig för Tjärna ängar och Jakobsgårdarna (Jax).
Finaste området är Skräddarbacken, det är ett villaområde med mest tjänstemän strax utanför stan som ligger på en kulle med fin utsikt.
villaområden lr lägenhet?? om du ska bo i lägenhet så är hushagen jättefint
villaområden så har du berslagsbyn
jakobsgårdarna och tjärnaängar rekomenderar jag inte
Tack för era svar då vet jag ju vart vi INTE ska bo iallafall:) (om vi flyttar).Vi kan tänka oss bostadsrätt el villa men även hyreslägenhet.
Håller med om att hushagen är fint, Bergslagsbyn är också fint men pga elledningarna som går där och järnvägen precis bredvid skulle jag avråda från att flytta dit.
LovisaG
Bor ni i Torsång eller på Sunnanö?
Hur är det för övrigt att bo i Borlänge ? Bra el dåligt?Är det en stad ni gärna bor i eller skulle ni flytta om ni fick chansen?Är skolorna bra?Mycket kriminalitet? Verkar det finnas gott om jobb?
Jag är uppvuxen i Borlänge så jag är ganska less på stan men där finns ju allt man behöver och folk utifrån brukar tycka att det är toppen.
Mina skolor var det inget fel på.
Borlänge har ju hög kriminalstatistik men jag har aldrig märkt något.
Ang. jobb så beror det ju på vad du vill ha och har för utbildning. För mig finns inte så mycket jobb men jag är ganska nischad.
Sunny73
Varför undrar du så mycket?
Har du fått jobb där?
Nej,men min man ska ev söka ett jobb där...Jag har ingen utbildning så det var därför jag undrade om det finns gott om jobb där.