• Thaleia

Polarn o Pyret beroende del 5

tråd nr 4 snart kommer att stängas för svar så tänkte jag att det kan ju vara lika bra att starta en ny tråd så vi!

Vanliga frågor som då och då dyker upp:

* Har PO.P ngn hemsida?
    Japp, och adressen är www.polarnopyret.se

* Kan man köpa PO.P-kläder på internet?
    Nej, inte för tillfället. Men någongång under 2007 har PO.P planerat att lansera en webbbutik på hemsidan.

* Hur är PO.P i storlekarna?
    Det kan faktiskt variera lite, en del plagg är rätt små i storlekarna medan andra plagg är "normala" eller t o m lite större.

* Hur löper bonusåret?
    För närvarande löper det mellan 1 november och den 31 oktober. Bonuchecken skickas hem 1 gång och året och då i november.

OBS! I tråden är det inte tillåtet  att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.
    Det är inte heller tillåtet att göra "efterlysningar" dvs man får INTE skriva "kan någon köpa xx och skicka mig?" Man får inte skriva "Jag vill ha en xx, nån som har en att sälja?" eller "jag har en xx i fel storlek om någon vill ha"..."

Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!

TIPS! Är det så att en viss vara tagit slut i just "din" butik så ta reda på plaggets artikelnummer (på hemsidan) och kontakta sedan kundtjänst som då hjälper dig att söka efter plagget i någon annan butik.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-19 06:38:37:
    * Hur mycket bonus har jag samlat ihop?
    Vill du veta hur mkt bonus du samlat ihop kan du ringa elelr maila PO.P:s kundservice.

*BONUS
    Om du handlar för...
    2000kr - 3000kr = 3% bonus
    3001kr - 4000kr = 4% bonus
    4001kr - 5000kr = 5% bonus
    5001kr - 6000kr = 6% bonus
    6001kr - 7000kr = 7% bonus
    7001kr - 8000kr = 8% bonus
    8001kr - 9000kr = 9% bonus
    Mer än 9000kr = 10% bonus

• Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del 5
  • aneka

jag har sett ett par fina killskor, tydligen killmodell....tjejernas va de massa hår på. hru lägger jag in en bild?

• aneka

äh skit samma, fina höstskor ska de va, de finns på laredoute på barn, kille, skor. bruna kängor eller beiga.

• Emmizgullet

Jag kör eccoskor till kidsen:)

• maruttan

aneka: de skorna har jag beställt!

• CoolJen

Nån som vet om Vincent skor är bra?

Dom är iaf. väldigt snygga, vill ha många där

• Thaleia
    Ang vinterskor så kommer jag att köpa ecco till sonen precis som förra året. Var supernöjd med deras skor! Till dottern tror jag att det räcker med ett par kavat i år då hon inte kommer att börja på förskolan förrän i mitten på januari.

Förresten, är det ngn som har sett om vinterjackorna från stl 98 kommit in?
  • aneka

maruttan: visst är de snygga! jag ska ha dem till min tjej som blir ett och ett halvt i vinter

Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del 5