• Jeg

När är värsta draget över i Ayia Napa?

Hej hej

Har varit i Ayia Napa några gånger men nu var det några år sedan. Till er som känner till läget där....när är det värsta "draget" över där?? Ska åka dit i början av september och gillar förstås liv, rörelse och party men med viss måtta...

• Svar på tråden När är värsta draget över i Ayia Napa?
  • Hannah76

När ala kidzen har börjat skolan. Medelåldern på Cypern-besökare är ju låg.. Så i september är det nog superkul där. Kreta är en annan ösom är rolig hela sommaren, men extra trevlig i september-oktober när det lugnat ner sig lite.

• Jeg

Ja jag hoppas på det oxå. Valde Cypern ytterligare en gång pga att det är billigare resor dit och fanns resor kvar. Var ute efter en billig sol och bad resa. Nissi Beach är ju förstås en stor dragning

Blev lite orolig när jag läste några inlägg om vårt hotell, Kalypso. Har bott där en gång tidigare och upplevde inte då att det var ett sådant "ormbo" med extrem fylla, spyor och sex i poolen. Men man väljer ju förstås var man spenderar sin tid. Åker med min syster och vi är strax under och strax över 25 år...finns väl alltid några "gamlingar" att umgås med....hihi.

Svar på tråden När är värsta draget över i Ayia Napa?