Min syster måste vara sjuk. (långt)
Nu är jag en av dom som irriterande nog inte läst alla svaren... men måste bara fråga TS. Har din syster fläckar i ansiktet? Alltså skorpor, ser ut som sönderrivna finnar?
Nu är jag en av dom som irriterande nog inte läst alla svaren... men måste bara fråga TS. Har din syster fläckar i ansiktet? Alltså skorpor, ser ut som sönderrivna finnar?
Anledningen varför jag undrade var för att min syster betedde sig ungefär som din. Hon var speciell som liten och fick när hon var 14 ätstörningar... sedan började hon och en väninna använda amfetamin som bantningpiller. Det resulterade i långvarigt missbruk.
Har hon mkt humörsvängningar? Har det hänt att hon själ?
Varför ska hon in på ett sjukhus? Tvångsintag är dessutom väldigt, väldigt svårt att få. Det är bara polisen som kan tvinga in en 17-åring. Och som det framgått så är hon ingen fara för sig själv.
Det verkade tvärtom, hon har ju kompisar som ger henne busspengar. Tror inte att det är en fråga om asperger.
Men det låter som att det kan ligga ett drogmissbruk i bakgrunden. Min syster betedde sig likadant och vi såg det inte förrän det var riktigt illa.
Jag tycker inte att man sak avfärda det faktum att det kan finnas droger inblandat! Vi har som sagt suttit i stort sett i samma sits.