• Milja

Uppkörning imorgon!

Och jag är nervös till 1000! Känns som allt står på spel...
    Men jag VET att jag kan köra bra. Har liksom kört ca 40 lektioner på körskolan. Min svaga punkt är att jag blir stressad om jag gör minsta lilla fel.
    Men när jag körde lektion förra veckan bestämde jag mig innan för att ge järnet till 110 % och körde iskallt. Kände inte igen mig själv *s*

Körde en dubbel-lektion idag och det gick väl ganska ok. Min lärare nämde bara lite småsaker.
    Måste göra så imorgon också. Skita i att vara nervös och köra klockrent!

Ni får gärna hålla en tumme eller två för mig imorgon. Inbillar mig själv att det är ett teckan att jag kommer klara det imorgon eftersom jag skrev (och klarade) teoriprovet på min födelsedag. haha OSIS om man hade misslyckats då!

Usch, känner mig svimfärdig, yr och kallsvettig nu. Kommer börja gråta oavsett om jag klarar det imon eller ej.

Snälla, skriv vartenda litet uppkörnings-tips ni har. Mottages tacksamt!

• Svar på tråden Uppkörning imorgon!
  • Kakan83

Lycka till! Detta grejar du!

• ängeln83

Håller alla tummarna jag har!
    Klart du fixar det!

• Iorlover

Håller tummarna...KLART DU KLARAR DET!!
    Vilken tid kör du så jag kan tänka på dig då!
    Skriv o berätta sen!

LYCKA TILL!

• Meria
    Tips: Bromsa istället för att gasa vid övergångsställen Generad Det råkade jag göra, men ett misstag var ok. Fick mitt körkort ändå, ingen blev skadad Räcka ut tungan

Massa lycka till! Kortet fixar du imorgon!
    Mamsegull Maria Möter Mysbebis 12/12-06
  • dessan59

i morgon vid den här tiden så har du ditt körkort, det är jag helt övertygad om!!

lycka till!!!!

• dessan59

i morgon vid den här tiden så har du ditt körkort, det är jag helt övertygad om!!

lycka till!!!!

• dessan59

lycka till!!!!

• Milja

Åhh, va gulliga ni är!
    Blev genast lite bättre till mods...

• Milja

Kanske ska tillägga att jag kör kl 15:30 imorgon. Också en jädra tid MEN jag ska klara det!!

´Jag kan flyga jag är inte rädd`

Svar på tråden Uppkörning imorgon!