• Milja

Uppkörning imorgon!

Och jag är nervös till 1000! Känns som allt står på spel...
    Men jag VET att jag kan köra bra. Har liksom kört ca 40 lektioner på körskolan. Min svaga punkt är att jag blir stressad om jag gör minsta lilla fel.
    Men när jag körde lektion förra veckan bestämde jag mig innan för att ge järnet till 110 % och körde iskallt. Kände inte igen mig själv *s*

Körde en dubbel-lektion idag och det gick väl ganska ok. Min lärare nämde bara lite småsaker.
    Måste göra så imorgon också. Skita i att vara nervös och köra klockrent!

Ni får gärna hålla en tumme eller två för mig imorgon. Inbillar mig själv att det är ett teckan att jag kommer klara det imorgon eftersom jag skrev (och klarade) teoriprovet på min födelsedag. haha OSIS om man hade misslyckats då!

Usch, känner mig svimfärdig, yr och kallsvettig nu. Kommer börja gråta oavsett om jag klarar det imon eller ej.

Snälla, skriv vartenda litet uppkörnings-tips ni har. Mottages tacksamt!

• Svar på tråden Uppkörning imorgon!
  • Bebbin

Lycka till!!! Om några månader är jag (förhoppningsvis) i samma sits som du. Ska nämligen börja köra i september och har aldrig kört förr! Du skrev att du tagit ca 40 lektioner på körskolan. Har du kört privat också? Hur länge har du hållt på? Nyfiken!! Jag är övertygad om att du klarar det. Försök att koppla bort nerverna...Det är en helt vanlig människa precis som du och jag som sitter bredvid dig, ingen gud av något slag!.. Massor med lycka till önskningar från mig till dig! Skriv gärna och berätta. Dvs om du har tid...du är väl ant ute och glider med ditt körkort i handen!!!

• lilaki

Lycka till, det kommer gå kanon!!

Jag tog körkortet för en vecka sedan.

Mitt råd till dig är att vara övertydlig, nästan löjligt demonstrativ i allting du gör till exempel när du ska byta fil så använd tydliga huvudrörelser när du kikar över axeln. Kolla i backspegeln i ett, i ett och kör hellre lite för långsamt än tvärtom.

• Sealander

Håller med föregående inlägg. Var ÖVERTYDLIG i allt du gör. Vrid huvudet åt alla håll som du tittar så att personen jämte SER att du är uppmärksam och har kontroll.

Jag körde fel på min uppkörning, men hittade en bensinmack att vända på och det tyckte uppkörningsläraren var kanonbra jobbat. Men det fick jag ju inte reda på förrän i slutet, så under hela uppkörningen så trodde jag att det var kört... men det är mänskligt att fela, så OM du gör små fel - TÄNK INTE PÅ DOM!!! Gå vidare och se till att inte göra om dom bara.

Du har rätt inställning Tänk hela tiden på att klara det och det kommer att gå vägen.

Håller tummarna!

• Milja

Jag KLAAAAARADE det!!!!!
    Hurra hurra hurra!!!

Tack för alla lycka till hälsningar!!!!

• Umkhaled

GRATTIS!!!!!!
    Va jätte kul!!!
    Jag tog mitt 30 maj och har fortfarande inte fattat det!!!!

• Iorlover

yes! underbart tjejen! grattis!

• dessan59

Milja

det visste jag väll!!!

hurra hurra vad du är bra!!

kram

• Sealander

GRATTIS!!!

Visst känns det underbart?

Har du bil eller är du redo att köpa en nu?

Svar på tråden Uppkörning imorgon!