• Anonym (Undrande)

Mannens uthållighet

Jag måste bara fråga er och hoppas på 100% ärlighet nu... hur uthållig är egentligen er man, hur längre håller själva sexakten på? Fundersam I klartext, hur länge kan han hålla ståndet uppe? Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-27 18:40:13:
    Det jag önskar veta är alltså hur länge det tar för honom att komma efter penetration?

• Svar på tråden Mannens uthållighet
  • Anonym (pluttan)

Sex har vi kanske ca 30 min. Förspel till största delen där han ser till att jag kommer o sedan själva samlaget varar kanske ca 3 min. Ståndet slaknar inte direkt efter så han skulle kunna hålla på längre efter att det gått för honom men vi gör det aldrig. Han tycker det känns konstigt i den på ngt sätt.

• Anonym

Själv "In-och-utet" kanske pågår typ 10-15 minuter. Ibland mycket kortare beroende på. När man har småbarn får man ju skynda på lite . Vi har väl aldrig haft sex länge, men det har alltid varit bra. Har aldrig varit sådär jättemycket för jättelånga samlag. Va tillsammans med en kille en gång som gick på amfetamin (visste inte det då) som kunde ha maratonsamlag, och det blev änna bara jobbigt...

• Anonym

Vi har ofta mkt lek innan själva sexet och det gör att min man kan guppa ca 40 min ibland längre..

• Anonym (njuta)

vårt förspel pågår kanske 30-45 minuter,beror på lite var,när hur men själva samlaget varierar nog väldigt mycket från 30 miuter till 1 timme men nu är det ju så att han är väldigt uthållig och tänker nog mycket på mig och hur jag vill ha det också.
    Det är klart att ibland blir det en " snabbis" vid diskbänken eller
    ....ja ni vet kan bli lite här och där.
    Ett tips om du vill göra honom "galen"är oral sex...testa!

• cruZZe

Vid "normal" sexakt är vi här hemma ganska kvicka av oss. 20-30min kanske. Men de ggr man vill så går det utmärkt att dra ut på det till någon timme.

• Anonym (Undrande)

Tack för era svar!!  *puffar på för fler*

• Anonym (blandat)

Hmm, det är så olika.

Ibland en snabbis på max 15 minuter "Jag ska se ett tv-program som börjar om 17 minuter, är vi klara till dess?" ;)

Men oftas kanske förspel 10-20 minuter och sen själva akten kanske lika länge...

Å sen händer det ofta att vi båda ligger utslagna och bara tittar i taket/vilar en halvtimme.
    Min kille sa igår -när vi stod i duschen ett tag efter vi haft sex- "Tja, ingen av oss kan klaga på att den andra somnar efter akten, vi slocknar båda två" Haha

• Anonym (OJ)

Ojoj vad min sambo ska få gå i hålla-emot-träning....
    In ut sprut är snarare vad som gäller här.
    Ok då brukar vi iof ha långa förspel vilket kanske "förstör" men själva samlaget brukar inte kunna hålla på mer än 5 kankse max 10 minuter..
    Lite trist ibland men samtidigt skönt.

Hade en kille förrut som kunde hålla på hur länge som helst och det blir ju faktiskt lite trist i längden..

• Anonym (Undrande)

*puffar igen*

• The Man

Själva in/ut-grejen brukar ,efter ett långt förspel, inte bli så långdragen. Ofta bara några minuter. Men, då har kanske förspelet varat ca 35-50 minuter och då är det inte så lätt att hålla emot längre när man väl penetrerar!

Jag brukar säga att "allt under 45 minuter är en snabbis" men då räknar jag även in förspelet förstås.....

Svar på tråden Mannens uthållighet