• Anonym (Undrande)

Mannens uthållighet

Jag måste bara fråga er och hoppas på 100% ärlighet nu... hur uthållig är egentligen er man, hur längre håller själva sexakten på? Fundersam I klartext, hur länge kan han hålla ståndet uppe? Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-27 18:40:13:
    Det jag önskar veta är alltså hur länge det tar för honom att komma efter penetration?

• Svar på tråden Mannens uthållighet
  • Anonym

Min flicka brukar klaga på mig att jag är "seg" emellanåt, okej det kan vara irriterande att det kan bli problem med snabbisar på 5 minuter, men jag vill ju njuta, dessutom krävs det en del jobb för mig att komma, jag har aldrig varit en sån som kommit i brallan bara en tjej har tafsat på mig. Och har aldrig haft några "klagomål " förr heller... menmen, ibland passar det, ibland inte.

Normalt tar det väl 30 minuter iaf med förspel, ibland 15-20 ibland när vi har tid och är barnlediga kanske en timme eller så.

• Anonym (nöjd)

Själva penetreringen, inte så länge egentligen, allt från 4-10 min kanske, men jag är så nöjd så, jag gillar inte långa penetreringar.

• Anonym (katta)

Min man kan komma på allt från en till trettio minuter. Det beror vilket humör vi är på. Han väntar alltid på att jag kommer först under penetreringen, sen kan det gå ganska så snabbt för honom. Förspel? Tja det har vi i allt från en till trettio minuter där med. Oftare närmanre en. Vi är ganska så "på" båda två.

• Anonym (gravid)

är det nån mer än jag som upplever att mannen kommer snabbare under graviditeten? Jag "känner" mer och är mer "på" än innan men det är lite knäppt att han kan komma på typ 3-4 minuter han som innan tog 10-15 minuter på sig.. Blir det trängre? eller vad kan det vara.. är i v 32...
    sambon vet inte själv.. ville kolla om andra haft samma erfarenhet...

• Anonym (Snabbis)

När hustrun var gravid så gick det onekligen fortare. Tyckte den där magen var något så in i bängen upphetsande och nog kändes det lite annorlunda där nere.

• Anonym (Bortskämd?)

Saknar faktiskt "snabbisar" ibland :)
    Här hemma är det mellan 1 timme och 1 ½ varje gång!

• Anonym

här är det kvinnan som är snabb. Ibland alldeles för snabb. ;)

Hinner lixom inte till förrän hon är klar....

• Anonym (Undrande)

Tackar så mycket för alla svar! Vill fler svara så läses det med största intresse.

• AdrianK

Håller nog mer katta några inlägg upp. Allt från 1-30 minuter på förspel. Allt från 1-30 minuter på själva "gunget"
    Men förspelet blir mer åt 1 minut-hållet. Både jag o tjejen är också rätt så på "direkt"

• Hemligtjej24

Längsta vi haft sex är 2 timmar sen ca 30 med med förspel

• Anonym (kvinna)

Vad länge era män orkar...
    Vi är rätt unga ...och han väntar alltid in min orgasm,men jag vill hålla på längre...

Förspel kanske siså 10 min
    sexet 10 min
    efterspel 2min

MÅnga snabbisar på 5 min blir det också...

Vill kunna hålla på minst i 45 minuter
    Några tips hur man kan föra det på talan utan att han får press på sig.

• Anonym (Undrande)

*puffar på av ren nyfikenhet*

• Anonym (maria)

Men vadå, har det med mannens ålder att göra?? Nää....eller?

• Yla

20 minuter är själva sexet på... förspel har vi knappt ibland... men när vi har det så är väl det i 10-15 min. Men vi har lite skillda uppfattningar... han vill dunka på hårt och jag vill ha det klite mjukare... så när jag är "klar" så får han köra på...

• Anonym (??)

Har ingen aning, har aldrig tittat på klockan samtidigt:)

• Anonym

aldrig tagit tid på honom men han har inga problem med att hålla sig tills jag är nöjd..dvs har kommit 3-4 ggr & det brukar väll ta en halvtimme eller så.Själva sexet alltså.. han har ju stånd från början under förspelet oxå och det är ju olika lång tid hur länge vi har det. Min man blir snart 31 så pur ung är han väll inte längre *hi hi*

• Anonym (Varierande)

Här berors det på hur länge sen vi hade 6.
    Förspel: En hel dag. Ibland
    6:et: Från 4 min till 10 min.
    Efterspel: 5-20 min.
    En snabbis: 4 min utan förspel. Mkt trevligt det med.

• Anonym (V)

Förspel: oftast lite för kort för min smak, kanske 5-20 min
    6et: Brukar inte ta tid, men mellan 20-60 min vilket kanske borde kompensera för förspelet... men det är ju lite surt om man är torr fortfarande.
    Eftermys: 1-30min.
    Snabbisar: har vi inte så ofta, men de klassar vi som allt som går fortare än 20 min. Inga hastighetsrekord här inte.

• Anonym

Min man är en 4 sekundare... Tråkigt ibland men så har det alltid varit.. Bästa sexet är då han är full, då kan vi hålla på några minuter iallafall..
    Vi har löst "problemet" på så vis att han smeker mig tills jag "kommer" (skulle jag ta på hans penis under tiden han smeker mig, ja då går det för han) sen är det "in ut sprut slut"....
    Men jag älskar honom endå..

Svar på tråden Mannens uthållighet