Inlägg från: Carro |Visa alla inlägg
  • Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Carro

90 stycken online..

Finns det verkligen ingen som har ngt vettigt eller ovettigt att snacka om vid denna tiden? Skrattande

• Carro
    Seroc;
    På nätterna så behöver man inte skriva vettiga saker Skrattande
    Visst vore det skönt om det blev lite svalare nu?
    Jag tycker att det är för varmt.. Det är en sak om man är utomlands, men svenska hus är inte byggda för sådan värme som det är nu, isoleringen håller ju kvar värmen inomhus!! Fundersam

När har du löpträning imorron då?
  • Carro
    Vill ha bebis nu;
    Då är det ju alldeles utmärkt att fördriva tiden här Skrattande
    Vad jobbar du med då, inom vården eller?

Om du vill fördriva tiden ännu mer så lägger jag in en länk till en annan tråd jag skrivit där jag länkat till sidor med lite spel;

www.familjeliv.se/Forum-5-165/m11316712.html
  • Carro

Usch, drygt att jobba natt om man är ensam..

Jag jobbade som undersköterska innan och jobbade en del natt, men vi var 3 stycken som jobbade ihop så då gick nätterna oftast fort Glad

Kan du inte ta med dig ngn film som du kan kolla på när du jobbar?

• Carro
    Seroc;
    Kan du inte springa lite senare på kvällen annars?
    *flinar* Det där med undanflykter för att slippa träna är jag duktig på..
    Jag slutade rida för sisådär en 11-12 år sen och sedan dess har jag sagt att jag ska börja träna, längre än så har jag inte kommit Skrattande

Tycker det är förvånansvärt att det inte varit mer skogsbränder med tanke på torkan faktiskt..
    Okej, det har kommit ngt lite regn och ett ösregn, men iom marken är så torr så gör det ju knappast ngn skillnad för naturen..
    Vi var ute ich traskade i naturen för ett tag sen och hittade då fullt med hallonbuskar..
    Där var knappt ett enda moget bär.
    Förvisso har jag ingen koll på när dom mognar, men det ligger nog mycket i det du skriver, att bären inte mognar iom det inte regnat ngt.

Bor du nära skogen iom du brukar vara ute och plocka bär och svamp?
  • Carro
    mrslind;
    Trött på din eller? Skrattande
    Var inne på din sida, imponerande längd och vikt din kille hade när han kom ut måste jag säga!!
    Lite nyfiken, kom han i tid eller du gick över tiden?
    Du förlöstes väl med snitt?
  • Carro
    Seroc;
    Jag får erkänna att det inte är ofta som jag är ute i naturen..
    Antar att det är för att det är en bit för mig till närmsta strövarområde och jag har inte körkort..
    Det är synd, för du har så rätt i att det finns inte mycket som är skönare än att vara ute och vandra i naturen!

haha, förstår att du passar på innan jakten drar igång.. inte så kul ifall ngn tar miste och börjar skjuta efter en Skrattande

Man kan ju hoppas på att folk blivit mer uppmärksamma, men det är nog tveksamt..
    Tyvärr så är många oansvariga och tänker sig inte för när det gäller torka och eld.
  • Carro
    Seroc;
    Jag avskyr vårt tidningsbud!
    Han stoppar aldrig in tidningen ordentligt utan den sitter fast i brevlådan..
    Vi har satt upp en lapp om att han ska trycka in hela tidningen, men det är inte alltid han gör det ändå..
    Man ser direkt vilka grannar som inte är hemma på hela dagen iom tidningen sitter fast i brevlådan, kanske inte sååå bra..
    Har funderat på att ringa och klaga, men har inte lyckats hitta ngt nr!

Det är bara drygt att lägga sig om man ändå inte kan somna, tycker snarare att man blir piggare av det..

mrslind;
    Herregud!!
    Du är min idol!! Skrattande
    Man kan lugnt säga att du måste vara som gjord för att föda barn..
    Har dom inte varit imponerade av dig på förlossningen?

Patrik vill bli pappa;
    Vi såg det när du skrev det första gången..
  • Carro
    mrslind;
    Var din mamma lika duktig på att föda barn?
    Det är ju en sån sak som man nästan kan tro går i arv Glad

haha, jadu, du får hota med att sexvägra tills han går med på det Flört
Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~