~*~ nattsnack ~*~
jag jobbar också natt och försöker att fördriva tiden med nååt iaf...
nån här inne som vill ha en bäbis??
jag jobbar också natt och försöker att fördriva tiden med nååt iaf...
nån här inne som vill ha en bäbis??
till carro, jag gick över tiden 2 veckor, han föddes vaginalt på ca 3 timmar från första värk..
jag är nog född att föda barn
1 barnet 4505 54 lång
2 barnet 4065 52 lång
3 barnet 5050 57 lång
till jag vill ha bäbis nu, jag jobbar som personlig assistent.
det är rätt tråkigt att bara sitta medans min brukare sover, men vad ska man göra. när slutar du??
carro! jo när jag fick sista bebben så var jag uppe och gick efter en halvtimme, gick nästan genom halva sjukhuset innan jag kom till bb... jag vill ha en till bäbis nu men gubben är lite emot. men vad ska jag göra för att övertala han då?? några tips?
började 1930 slutar 8,00
i morgon är det ännu värre börjar kl 17 slutar kl 08,00 nästa morgon
lycka till med bebben. ja vill också ha en liten, men mi karl vill inte. han tycker att det räcker med 3 st. minsta är ju bara 1år och 3 mån... men jag vill ha en till nu, vi har precis köpt hus nu och allt skulle vara perfekt då.
japp vaken hela tiden, du då? måste du också de
min mamma var inge vidare på att föda fått 2 barn och de var 12 år mellan dom. sex vägra det var en bra ide. synd bara att jag blir så till mig så jag inte kan hålla mig,,, jag kanske ska rida av han och när det går för han så klamrar jag mig fast så satsen kommer i mig
till seroc jag jobbar både dag och natt blandat. men jag jobbar bara 12 pass i månaden sedan är jag ledig, fast det är en heltidstjänst. blir mycke ledig tid till barnen.