Inlägg från: Trakka |Visa alla inlägg
  • Trakka

~*~ nattsnack ~*~

Jag är vaken och uttråkad. I alla fall en stund till. (Vaken alltså)

• Trakka

Sovit uruselt på sistone. Stor, tjock, gravid, med halsbränna och tillbringar nätterna med att jaga flugor som envist vill hålla mig vaken.

• Trakka

Vecka 34. (33+1)

Bananflugor vill jag inte prata om. De har belägrat mitt kök också. Brukar funka med en bananflugefälla, men årets armé verkar inte gilla den... Som tur var är de inte i sovrummet och surrar mig i örat och försöker krypa in i munnen i alla fall. Nu vill jag att det ska bli KALLT så de dör de små ******

• Trakka

Oj, nu har jag skrivit mitt 1000:de inlägg utan att veta vilket det var. Uppe i 1004 nu. Knepigt bara att jag har skrivit fler inlägg än jag haft gäster.

• Trakka

Jag är gräsänka jag med. Har tvingat iväg sambon på sista fylleslaget innan han blir pappa. Världens snällaste flickvän är jag alltså :)

• Trakka

BF 7 oktober.

Satt på vakt med flugsmälla här en natt och dödade 4 flugor, sen fick jag sova. Synd att sambon inte var hemma, det måste ha sett rätt kul ut.

Getinger har det faktiskt varit ovanligt lite av här i år tycker jag, eller så är det bara jag som har varit utomhus ovanligt lite. Har varit så spyless på all värme. Varmt nu med. Var just tvungen att öppna altandörren så jag inte ska rinna bort.

• Trakka

Sambon var föresten inte hemma eftersom han jobbade (tidningsbud) Känner mig just ännu snällare när jag kom på att jag skickat honom på fest hans enda lediga natt på hela veckan. Full är han också. Ringde för 1 1/2 timme sen och visste knappt vad han hette. MISSION ACCOMPLISHED!

• Trakka

Usch! Min 10-åring ammade jag bara i 6 veckor. Hoppas på längre tid nu. (Ammade henne alltså inte när hon var 10 utan det sysslade jag med när hon var nyfödd)

Sambon har lovat att jag ska få gå ut på krogen när jag fyller år. Får väl se om man är så himla sugen då. Fyller år 23 dagar efter BF och men kan ju gå över tiden också.

• Trakka

Jag är redo att dricka nu!!! Men det vore dumt mot magen tycker jag...

• Trakka

Nu har Carro sköljt håret i 10 minuter. Måste varit mycket färg...

• Trakka

Sista rediga fyllan var nog nyårsafton... Men då var jag desto fullare... Pinsamheter så det räcker 9 månader. Blir fortfarande retad... Sen drack jag 2 öl veckan innan jag testade plus också.

• Trakka

Zahcro: Lycka till! Hoppas "den" kommer nu då. Lite avis blir jag. 7 veckor kvar och spyless redan.

• Trakka

Varför gjorde jag om det en gång till? Kom ju faktiskt vagt ihåg hur långsamt det gick på slutet förra gången. Ut med din nu så är vi iaf en färre som lider!

• Trakka

6 april. Nästan exakt ett halvår efter mig alltså.

Tänker faktiskt försöka sova nu. Får träsmak av att sitta vid datorn och så är jag hungrig också. "Synd" bara att bebisen vaknade just. H*n kommer nog att hålla mig vaken några timmar till.

God (morgon) natt allihopa!

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~