Inlägg från: mrslind |Visa alla inlägg
  • mrslind

~*~ nattsnack ~*~

ja det är konstigt, men vi har sånna pass även 1930-1100 dan efter. hyfffsat jobbigt.

• mrslind

visst skicksr över lite kåt pirr till dig

• mrslind

ja det va verkligen kung schema,, sånt skulle man ha... jag är också ledig varje tredje vecka. jobbar 6 dagar och 6 nätter på en månad.

• mrslind

carro
    dagarna jobbar jag 07,30-20,00 kvllarna 19,30 till 08,00 förutom 2 pass då är de 1930-1100 och 1700-0800

• mrslind

JAPP JOBBAR ALLTID ENSAM....men jag jobbade som taxi chaufför förut och då jobbade jag mycke mera konstiga pass och tider.

• mrslind

carro: min brukare sover mest, har inte hört ett ord sen han la sig. på så sätt är det bra... så bebben sparkar mycke?

• mrslind

joch j: nja det är tråkigt att vara ensam, fast ganska skönt, så slipper man prata så mycke. jag sitter här framför datan

• mrslind

carro om vi har sovade jour så tjänar man mindre pengar. bättre att sitta på familjeliv då och tjäna mera jag blir avis på dig som har en liten en i magen

• mrslind

jag jobbar o sitter gärna o sura strunt

• mrslind

jag jobbar som personlig assistent.

• mrslind

jag har snabb läst om er i eran presentation,, jag beundrar eran uthållig het...lycka till till er båda.

• mrslind

jo jag fattar vad du mena,, ni som försökt i flera år sätter verkligen förhållandet på prov.

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~