Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

~*~ nattsnack ~*~

Jaa... visstja! Tack för påminnelsen, Carro! Satt ju massor å skrev upp värkarna så gott jag kunde då.. Det måste jag komma ihåg när det e dax igen.. Lägger in det i bloggen!

Förresten! Blir glad om folk läser och kommenterar i min blogg!!

• Snakeheart

Carro: Joo.. hittills iaf.. Gör så gott man kan å vill ju minnas sedan hur man kände det nu.. Ååh.. ibland mera problem än innan, men under förra graviditeten mådde jag bara dåligt i början. Hoppas det är så nu med! Spydde heller aldrig å har inte gjort d än heller... *hoppas*

Ååh! Tack! Pappan är mitt ex och han är en av mina bästa vänner.. Men att vi "hade sex".. det borde inte ha hänt.. Vi festade ihop, blev fulla å då vi varit ihop så länge innan liksom "bara hände det".. Ånger! Han har nämligen ny flickvän.. men ingen av oss ville göra abort.. vill inte döda vårt älskade lilla pyre! SÅ e att bita ihop, trots måååånga motgångar nu.. Å är ju så jätteglad äver liten därinne!

• Snakeheart

Carro: Ååh... låter kämpigt iaf.. men läser igenom mera noggrant vid senare tillfälle känner jag..

• Snakeheart

Carro: Åh.. tack! Hoppas verkligen detsamma!

Jaa.. Han var modig och rak och berättade direkt.. (Detta känns som en såpa eller nåt menmen... ). Hon, som också är gravid, hotade först med abort samt deklarerade att det var slut ifall jag bestämde mig för att behålla barnet.. Kännt mig oerhört elak, men kan inte göra abort å inte exet heller... Var så orolig, men nu har hon iaf bestämt sig för att behålla barnet och de är ihop.. Vet fortfarande inte hur något kommer vara.. Så jobigt! Är ju så glad över bebisen, då jag längtat jättemycket efter fler barn..

• Snakeheart

Carro: Jaa.. hon har vissa sidor vi inte gillar, men verkar annars vara en rätt go tjej. Ledsamt att hon nu aldrig lär förlåta mig.. Hade tänkt att eventuellt umgås med dem bägge i framtiden, men nu lär väl inte det gå.. Tycker (och tyckte från början) att det är underbart att hon ska ha barn.. Så glad att Jeremy får syskon, fast nu blir det ju flera nästan samtidigt.. så skumt!! Men hon vill ju inte att exet o jag ska umgås längre nu, förstås (fullt förståeligt iofs).. å vi är så otroligt bra vänner... *Ledsen för det* Har inte jättemånga vänner..

Ååh! Läängtar otroligt mycket efter bebisen!! Å visst kommer h*n bli älskad.. av många! Kramar!!

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~