Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Ååh.. just nu är hans pappa arbetslös, men sen vet vi inte riktigt hur vi ska göra. Han jobbar egentligen inom vården och hittills innan har vi pusslat ihop det så gott vi kunnat.. Jag jobbar varannan vecka/ledig varannan rnligt vårt schema.. därför har det fungerat bra...
    Nattmamma låter ju superbra.. men var får man tag i en sådan isåfall?

• Snakeheart

Aaah.. men låter jättebra det med jue.. E ju ensamstående, kan man säga, å "snart" har man ju två små hemma... så man funderar ju en del på sånt här nu...

• Snakeheart

Jahaa.. vad trevligt!!
    Själv är jag uppväxt i kommunerna kring Göteborg... så har alltid bott åt det här hållet..

• Snakeheart

Lollipop 1: Uppväxt i Partille och ett litet samhälle i Härryda kommun.. Inte i storstaden!

• Snakeheart

Aah... låter ju inget vidare, nej.. När man på vissa uteställen i Gbg kan vara igång till 5 eller så.. å sen gå å ta nattkäk efter (morgonkäk.. )..
    Men en fin stad i övrigt..?!

• Snakeheart

Heheh!! Menmen.. kanske bra på sätt å vis å inte vara ute för länge.. Tycker ju dock att 3 iaf kunde vara stängningstid.. 2 låter, för mig som nattmänniska, så tidigt...
    Men inte ofta jag varit ut på sistone, så int spelat nån roll... Å nu e jag ju gravid också.. Ska ut med jobbet nästa måndag, så blir alkofria drinkar då!!

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~