• Billy och Jag

Sov ni tsm innan bröllopsdagen??

Jag och min sambo ska gifta oss snart.. och vi kommer att sova tsm på natten innan.. Jag vill gärna vara hemma på morgonen och fixa med saker (vi ska ha liten gårdsfest) och han har ingenstans att ta vägen.. och vi känner att det kvittar..

Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Sov ni tsm innan bröllopsdagen??
  • emejo128

Vi sov tillsammans hos hans mamma - med två barn mellan oss i sängen

• S vali s

Vi sov tillsammans och åkte iväg tillsammans - maken till festlokalen för att hjälpa till med sista fixet och jag till frissan för att bli fin

Den late får brått när det blir kväll
  • Hannah76

Jag sov hemm o han sov hemma hos sin syster. Sen träffades vi när jag steg in i kyrkan.

• Signatur

Vi sov på hotell tillsammans. Vi hade varit sambo ett tag, så att inte sova tillsammans just den natten kändes bara löjligt.

• Que Sera Sera

Har inte gift oss annu, da det inte blir av forsan januari *langta* Men nej, kommer inte sova tillsammans den kvallen...

• Rigmor Mortis

Tillsammans (givetvis, efter åtta år som sambos hade det känts löjligt att inte göra det)

• Vombell

Ja, eller sov och sov... Hade så mycket att förbereda så vi kom inte i säng förren lång in på natten och väl i säng var man så uppjagad och nervös att det inte gick att sova

• aragon

Vi som tillsammans med barnen hos mina föräldrar...sen åkte jag och tärnan iväg tidigt på morgonen och sen hämtade Daniel och marshalken blommorna + barnen och sen kom alla till frissan där vi åt lite och gjorde oss klara

Bröllopsnatten hade vi för oss själva på ett *hotell*

Älskar mina bonusbarn och min man
Svar på tråden Sov ni tsm innan bröllopsdagen??