• Billy och Jag

Sov ni tsm innan bröllopsdagen??

Jag och min sambo ska gifta oss snart.. och vi kommer att sova tsm på natten innan.. Jag vill gärna vara hemma på morgonen och fixa med saker (vi ska ha liten gårdsfest) och han har ingenstans att ta vägen.. och vi känner att det kvittar..

Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Sov ni tsm innan bröllopsdagen??
  • Jennie med ie

Nej vi sov inte tillsammans natten före. Jag sov hos de som skulle hjälpa mig med blommor och till frissan bl a på bröllopsdagens morgon, dvs mina föräldrar. maken sov hemma och startade sin dag med att tillsammans med best man köra det sista till festlokalen.

Vi sågs inte innan vi möttes i kyrkan.

• rebmetpes

sov å sov.. sov två timmar den natten tror ja.. va så nervös..
    men maken sov bredvid mej *ler*

• Skrinda

Sov tillsammans, vore ju tråkigt att sitta och bita på naglarna utan varandras sällskap

• Duckan74

Jo, sov tillsammans. Vi var på middag hos hans mamma dagen innan för att träffa hans moster och co. Blev lite väl mycket vin. Kom i säng runt halvtre eller nåt, men det gick bra och vi orkade hela dagen och natten utan problem ändå

• iolanthe

Naturligtvis sov vi tillsammans. Vi var tillsammans hela dagen förresten, utom dom timmarna jag satt hos frissan.

Jag var så nervös så om jag inte haft honom som stöd som var hur lugn som helst så hade jag varit ett nervvrak innan vigseln.

• Sallisen

Nej, vi hade aldrig varit tillsammans innan vår bröllopsnatt. Det var premiärtur för oss båda EFTER bröllopet! Glad

Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Cia o krabaten

Ja vi sov tillsammans hemma som vanligt och sen fixade vi oss ihop och smög iväg till tingsrätten och gifte oss i hemlighet!!

• magnus07

Vi gifter oss nästa lördag men vi kommer sova tillsammans natten före precis som alla andra nätter. Vi kommer även hjälpa varandra med kläder o liknande istället för att ha kompisar/släkt som gör den biten. Vi känner att vi vill tillbringa tiden tillsammans före vi går in i kyrkan och blir man och hustru inför släkt och vänner.

• Älskarlivet

Vi kommer nog göra såhär:
    Sova tillsammans men skiljas åt rätt tidigt på bröllopsdagen.

• försök2

HEJ
    jag sov hos mina föräldrar var borta hela dagen såg i kyrkan nästa dag ..grattis!

• zillah

Vi sov tillsammans på natten. På dagen gick jag iväg och jobbade ett par timmar innan vi smög iväg till rådhuset där vi vigdes. Närvarande var våra två vittnen och sedan gick vi iväg och åt en god lunch ihop vi fyra. Festen hölls hemma en vecka senare då släkt och vänner fick veta vad vi hade hittat på. Det blev mycket lyckat

• annca

Vi hade ju bott ihop i 12 år när det var dax, så var annars skulle han sova än i sin säng?

Men han hade inte sett min klänning innan, och hade inte en aning om hur jag skulle se ut. Så från tidigt på morgonen tills att han, best-man och min pappa plockade upp min tärna och mig hos frissan hade vi inte setts på rätt många timmar.

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
Svar på tråden Sov ni tsm innan bröllopsdagen??