• sabia

här är jag igen. ledsen övergiven å deprimerad.

hej:( ))
    är så jätte deprimerad idag.
    jag fick min mens i måndags. tänkte ringa hs för att se om vi skulle göra en till FET, men av rädsla ringde jag aldrig.
    vågade inte. vill inte blir besviken igen, å min man fråga bara om vi inte kan vänta lite till. han säger att varje gånger som vi sätt in ett embryon i mig han blir så glad, men när det sluta med att min mens kommer. säger han att han inte orkar mer. å han vill inte bli besviken en gång till.
    jag vill bara gråta av ilskar. jag önskar att jag kunde intala mig själv att jag aldrig kommer att bli gravid. jag känner det nästan på mig.
    varför kan jag bara inte blir gravid??? vad är det som är så jävlar fel?? vad har jag gjort för fel??. varför straffar GUD MIG eller OSS SOM HAR FÖRSÖKT SÅ LÄNGE??????

• Svar på tråden här är jag igen. ledsen övergiven å deprimerad.
  • sabia

inte nog med att jag själv inte lyckas så får jag höra att en vän till mig är gravid. jag undvek att umgås med en förut i sex månader å nu en till som jag känner mig nästan tvungen att inte komma i närheten, men samtidigt försöker jag att bitar ihopp å träffar de när jag väl känner att jag orkar, men det slutar att jag kommer hem å känner mig så falsk för jag ser de med sina magar å frågar inom mig varför inte JAG. inte för att jag önskar de detta helvet som jag går igenom, nej. jag önskar att alla som önskar sig ett barn att vi borde får det utan att vi behöver genomgår det som vi gör. många tårar å mycket förväntning.å ibland allt detta för inget.

• sabia

tack IdIS 76, för den fina ros.
    å tack alla ni andra för stöd som jag fick från er.
    det värm en verkligen.
    kram på er alla.

Svar på tråden här är jag igen. ledsen övergiven å deprimerad.