• Anonym

Ont i magen, som mensvärk? Klamydia?

Har sån mensvärk, var på gyn idag, hade tidigare stickningar. då tog hon klamydiatest. Hon sa att även om jag fick det för 5 år sedan så kan det visa sig nu?! OJ, man hoppas ju inte det, men jag hade stadigt innan min sambo, men , men, han kanske inte tyckte det,, Iaf....::

Hon såg att jag inte hade äl, vilket jag sa att jag har haft MEN kan det vara möjligt å vara gravid även om hon inte såg det nu? en vecka ca efter äl? *glömde fråga*

Kan det vara ngt med min tarmar som spökar?? Ngn med erfarenhet? Eller kan det vara klamydia? Hur känns det?

• Svar på tråden Ont i magen, som mensvärk? Klamydia?
  • Anonym (svårt)

Hej! Svårt att veta vad det kan vara för något men när jag hade klamydia så kände jag ingenting förutom att jag hade mer flytningar som luktade illa. Men det gjorde inte ont eller så. Svaret på klamydian tar väl en vecka va? Jobbigt att vänta så länge men hoppas att allt går bra och att det inte är klamydia.

• troddeduja

Jag hade en grym mensvärk en vecka efter äl nu när jag vart gravid, så visst är det möjligt! Du vet väl att det kan vara urinvägsinfektion oxå, även om det inte svider när du kissar! Det kan oxå vara livmoderinflammation, men det orsakas oftast av någon könnsjukdom, men oxå "bara" vara bakterier som har kommit upp.
    Är testet neg och du inte är gravid, sök hjälp hos gyn igen.

• Anonym

tack! Jag har inga flytningar, luktar inte konstigt osv, hon trodde inte att jag har det, men man undrar ju nu

• Anonym

Men hon såg inte på gyn idag att jag var gravid, därför tror jag inte det

Tack Hoppas det inte är ngt annat... blir det värre så ringer jag ner, men shit vilken mensvärk jag har!

• Anonym (svårt)

Usch, ta en vetekudde och värm i mikron. Det bästa som finns tycker jag när man har mensvärk. Hoppas det går över!

• troddeduja

Men kan man ens se om man är gravid eller inte en vecka efter äl, även fast man är gyn? Hmmz, har personligen svårt att tro det! Jag plussade i samband med "mensvärken" så prova att testa dig, är det neg prova om nån vecka igen (om inte mensen har kommit).

• Anonym

tack för att ni svarar Hoppas det INTE är klamydia iaf usch!

• UngKvinna

det här med livmoderinflammation? kan det verkligen orsakas av en könssjukdom? har hört att livmoderinflammation kan man få efter förlossning, missfall och nått mer kommer ej ihåg vad.. könssjukdomar brukar väl leda till äggledarinflammation?

ts hoppas du inte har klamydia!!!

Svar på tråden Ont i magen, som mensvärk? Klamydia?