• ming

Vilka byxben är fulast (på tjejer)?

Vilka är fulast?
    Själv tycker jag stuprör (och ja, jag vet att de är moderna, men jag kommer ALDRIG att sätta på mig några såna).

Så det så!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka byxben är fulast (på tjejer)?
  • Tesie

Stuprör, ryser av blotta tanken

• TessaS

Stuprör här också.
    Jag tycker det är väldigt väldigt få människor som passar i såna och jag har alldeles för bred rumpa för att det ska se vettigt ut.

• sannapanna76

Stuprör kan väl vara snyggt på rätt person, dvs nån som är byggd som en fotomodell, men INTE på mig!

• Meline

Fulaste jeansen är de som är stora upptill och sedan blir smala nertill... Men fulaste byxbenen är stuprör, väldigt få kan bära det så att det ser snyggt ut.

• Muminmamman

Stuprör - utan konkurrens!

• Moj Katile

Förstår inte hur stuprör kan blivit sååå modernt! *urk*

• abou1981

Stuprör. Snyggt på riktigt smala och långa tjejer med en viss "stil" men inte på mig.

Bootcut har ju varit hopplöst ute ett tag men verkar vara på väg tillbaka på de senaste jeansmodellerna. Hurra, säger jag, för det är det enda jag passar i.

• Underverket Tims mamma

Jag bryr mig inte om vad som är ute och inne så länge som det klär mig och är snyggt. Men stuprör är ingen hit!

• Shaun the sheep

stuprör är endast snyggt om det är cheap monday-jeans, och såna tycker jag bara man ska ha om man har den stilen :D :D :D

Svar på tråden Vilka byxben är fulast (på tjejer)?