• Anonym (mamma)

lån med bet.märkning?

skulle behöva låna runt 50-80000 för att bli av med våra smålån. Finns det nånstans man kan låna med bet.anmärkning.

har kollat på bluestep å där måste man äga en bostad för att få låna..

inget annat förslag?

vill verkligen bli av med skulderna och få en mindre månadskostnad.

Ingen som vet annars nåt extrajobb förslag man kan ha under sin mammaledighet?

• Svar på tråden lån med bet.märkning?
  • Anonym (kanske)

Gå in på anmarkning.se där skall man kunna få lån att ex skuldsanera ,Lycka till!

• Anonym (mamma)

hittar inget om de? lr är jag blind?
    det står inga exakta bolag som lånar ut..

• Anonym

Man kan ju inte få lån på Svea direkt om man har bet.anmärkning. Har provat och det gick inte. Fick avslag.

• Anonym (kanske)

Det står någonting om lån med betalningsanmärkning på deras sida,men kan det bara rör sig om bolån,jag har för mig att jag läst någonstans om att man kan låna där för att skuldsanera sig.
    Takontakt med dem tycker jag,du kan ju inte få annat än ett nej.
    Då vet du i alla fall läget,
    lycka till!

• faster

vi hyr ett hus...e d nån som vet om man kan få ett bolån trots betanm??vi behöver i så fall låna 275000...

• Anonym (32)

Jag vill ha lån på 300.000,men det får jag bara genom att skaffa borgenärer,SUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!

• Anonym (mamma)

att pengar alltid ska stoppa ens drömmar...

• Anonym (32)

Japps,men mina stora dröm nu är att bli helt skuld fri

• Anonym

faster: Kan aldrig få ett bolån om du inte äger bostaden. Hyr du bostaden så äger du ju den inte och då finns det ingen säkerhet för lånet.

• HelleGbg

men grejen är ju att hittar man en bank som lånar ut pengar till en fast man har bet.anm. så är räntan svinhög,och då lönar dte sej inte alls att låna för att bli av med smålån,tvärtom,det kan bli 7 resor värre.bättre fortsätta betala som innan då ...tycker ju jag

• faster

senaste anonym..nä d vet jag väl att vi ej äger huset men det var ju till det som vi behöver låna pengar..

• Anonym (kanske)

Men man skall kunna ansöka på anmarkning.se om bolån trots betalningsanmärkningar, så fattar då jag det,det kan inte skada att prova.

Svar på tråden lån med bet.märkning?