Idol 2006
Åh, I love när de inte kan sjunga men tror att de kan det. Var är deras vänner, familj, normala människor i omgivningen? Och framför allt: var är deras självinsikt?! ![]()
Åh, I love när de inte kan sjunga men tror att de kan det. Var är deras vänner, familj, normala människor i omgivningen? Och framför allt: var är deras självinsikt?! ![]()
Kommer idol gå varje kväll nu framöver, eller bara tisdagar?
Tack så mycket Cherstin! ![]()
Åh vad söt han kinesen var. Hans barndomsdröm och så får han höra att han inte kan sjunga.
Hoppas att den urmysiga tjejen kan sjunga nu då. Hon verkar så himla rar! ![]()
Han Linus tycker jag verkar bli årets Måns. Söt, charmig - men sjunger inte sådär överväldigande bra. Me like, anyway.
Men gud vad hon Anna är dum i huvudet!
Vad har hon för föräldrar - kan de inte uppfostra henne?! ![]()
xxmeyaxx - vad sa de till dina vänner då? ![]()
Clabbe är ju helt off!
He's lost it! ![]()
Men åh vad söt hon är då! ![]()
Flutterby - hon med rött hår som var så himla nervös! ![]()
Ha ha! Den rösten var man inte beredd på ur den killen! (Han med skägget och jackan) ![]()
Men herregud vad söt hon lilla Lisa var då! Hon som fick komma till sthlm eftersom Clabbe bönade och bad! Sööt!
Inte för att hon är en idol men. ![]()
aktuelle - jo, det är sant. ![]()
ming - jag kan ha råkat komma åt "stänga" knappen, annars vet jag inte. ![]()
Emma hade de inte alls lyckats med omstylingen med! Frisyren passade inte alls henne! Hon var sötare innan. ![]()
Linda och Jessica av de här! Jag är trött på skönsjungande blondiner utan utstrålning som tror att de ska komma långt för att de är söta.
Heja Sara! Och Felicia!
Men hur har de stylat Sara?
Stackaren.
Sara kan ju visst sjunga, men framförallt kan hon förmedla en känsla!