Idol 2006
Är det repris på kvällens avsnitt?
Är det repris på kvällens avsnitt?
xxmeyaxx
Vad heter hon på lunar?
Kollade på tv4.se då hon sjöng, oxh säger detsamma om hennes uttalande på Lunar; Yeah, right...
Eeeeh, får man citera GB-inlägg från Lunar här.
Man kan tycka vad man vill om henne, men man är INTE EN mycket bättre människa själv om man trycker enr någon. Speciellt inte på det sättet. Chockad och arg
Eller chockad, man har ju sett det förut, bara så sjukt!
Ananrs kan ni ju läsa själva på sista sidan i henens GB...
Earth
Jo, men att skriva att hon är ett luder, sämst i världen och ful är ju att ta i...
xxmeyaxx
Ja precis. Man måste ju få säga sin åsikt, men det finns olika sätt att säga den på.
Hade det där hänt här på fl, hade person typ åkt ut härifrån, men på lunar får man skriva vad man vill. Jag är knappt med där längre, tycker det är en skitsajt ärligt talat.
Kakan83
"Är det Anna från Idol ni pratar om? Är det folk som har kallat henne luder på Lunar pga idolavsnittet??"
Ja, och lite annat med! Fruktansvärt
Tänkte på han långhåriga killen som sa att sjunger i kör och så hade han även körat bakom Carola.
Men hallå, det har jag också gjort! I en stor kör! Inget sångprov till det direkt
Med det menar jag att man inte kan säga att man sjungit bakom Carola för att man gjort det med en stor kör och knappt synts. Visst kan man säga det, men då får man ju förklara HUR, det är ganska väsentligt, haha.
För jag tror faktiskt inte att han var med i någon liten proffskör som körade precis bakom Carola.
Henrik28
Ja, jag tycker faktiskt också det är lite märkligt.
Jag tänker mest på hur juryn behandlar dem. Ställer man sig framför en jury och börjar sjunga och inte kan ta en ton rätt, är man ju lite efter. Att de då kan säga vad som helst till dem, är riktigt otäckt!
Visst, nu finns det de som slår vad också, men det är långt ifrån alla.
Förstår inte vitsen med deras kränkande kommentarer faktiskt. De utnyttjar ungdomars drömmar och har makt att säga vad de vill.
Skulle man säga samma sak till dem, skulle man få en rejäl utskällning och bli utsläpad av vakter.
"Man behöver väl inte vara lite efter för att man inte kan sätta en ton rätt
Det kallas "tondöv" - inte "lite efter""
Jag förstod att det skulle missförstås när jag skrev det. Kom inte på bättre ord, så förlåt så hemskt mycket.
Jag tor ni förstår vad jag menar, så jag förklarar inte en gång till.
Visste även att "den som ger sig in i leken får leken tåla", skulle dyka upp.
Visst är det så, men här handlar det om många unga tjejer och killar. De har en dröm, vet att juryn är hård, men vill ändå försöka.
Så går de in till juryn och får höra att de är fula
Jag tycker i alla fall inte det är okej, oavsett om man ger sig in i det eller inte.
Millimani
"Jag fattar inte allt detta tjafs om Juryn. De är helt vanliga, trevliga människor som spelar en roll inför kamerorna. Program idén går ju ut på att Juryn ska va elak. Det är det som gör det extra spännande och underhållande jämfört med tex. "Fame factory"
Juryn anstränger sig för att vara elaka och det vet ju dom som går dit. Visst är det synd om en del, men de vet ju vad de ger sig in på."
Varför spela en elak roll? Varför ens gå med på det?
Dessutom är jag väldigt oräker på att de verkligen spelar...