Inlägg från: 3 hjärtan |Visa alla inlägg
  • 3 hjärtan

Idol 2006

fattar inte heller vad folk tänker som går dit. många av dom alltså.. man måste ju ändå veta om man sjunger någorlunda eller helt sjuuuukt dåligt! en portion självdistans tack!

• 3 hjärtan

jag har pluggat musik i ett par år på heltid.. och där har vi spelat in många sånglektioner.. och inte minst alla konserter vi gjorde.. och det är ju en helt annan sak att höra det utifrån än att höra sin röst i huvudet.. det låter helt olika!

• 3 hjärtan

fast det är det jag inte fattar.. för hon gjorde ju egentligen bara det clabbe bad om.. han tyckte inte hon var tillräckligt sexig i rösten när hon sjöng fever.. hon bytte låt.. och jag tog det som att hon gjorde det sexigt bara för att clabbe skulle få som han ville.. tyckte det va lite fult gjort att först säga till henne att hon inte var sexig nog, och sen när hon blir sexig (ok.. lite fööör) så tycker de att hon gjorde fel ändå.. inte helt schysst..

• 3 hjärtan

men hörrni.. utseendet har ju inget med en bra röst att göra egentligen..

skulle vara rätt intressant om juryn inte fick se de som sjöng, utan bara lyssna...

• 3 hjärtan

jo, jag vet att dom söker hela kitet.. men tycker ändå dom skulle lyssna utan att titta... allt det andra typ kläder och sånt kan man fixa sen.. och det utseende som tilltalar den ena tilltalar inte den andra..

jag bara tänker på vad många talanger dom går miste om för att dom tittar för mycket på frisyrer osv.

• 3 hjärtan

tittar man på den som sjunger kan man nog fastna lite för mycket i hur snygg en person är eller tvärtom, om man nu så vill att man inte hör det de ska höra.

läste musik under ett par år, på skolan fick vi ofta sitta och blunda till musik för att mer känna in musiken, känna hur den berörde, känna vad som förmedlades utan att titta.

• 3 hjärtan

ja..mångas utseende speglar personligheten.. men LÅÅÅÅNGT från allas.. tycker det är riktigt illa att ta någon för att den klär sig bra eller har snygg frisyr och kan sminka sig..

• 3 hjärtan

tycker inte det är farligt.. okej.. jag tycker det är illa när dom går iväg.. men annars.. alla som går dit VET ju hur juryn är, klarar man inte det så ska man inte gå dit.

Kolla på American Idol.. där är dom mycket värre..

man vet ju vad man ger sig in på när man ställer sig där i kön..

• 3 hjärtan

håller med dig Gumlan på det. Det är ju jusryns JOBB att vara taskiga.. annars hade dom knappast kunnat göra ett tv-program av det här..

• 3 hjärtan

hmm.. clabbe alltså.. jag förstår honom inte alltid..

förstår att folk drömmer mardrömmar om hans ögon =) haha

• 3 hjärtan

jag tyckte kanske inte hans låtval var det bästa, men man hörde ju att det fanns potential i rösten ändå! lite sånglektioner så tror jag det blir bra

• 3 hjärtan

ja, daniel är min favorit! Han harsjukt bra koll också tycker jag! sen är ju hans kommentarer obetalbara!
    "lät det där bra i ditt huvud? Märkligt..." *asg*

Svar på tråden Idol 2006