Idol 2006
Systern Ramsby tycker jag påminde en del om den där systern i filmen Notting Hill... alltså Hugh Grants rollpersons syster.
Fast annan hårfärg!
Systern Ramsby tycker jag påminde en del om den där systern i filmen Notting Hill... alltså Hugh Grants rollpersons syster.
Fast annan hårfärg!
oj, hade ingen aning om att de har en jury som plockar folk till den riktiga juryn!
Hur 17 kunde han som "sjöng" Niklas Strömstedt idag undrar man ju då... plockar de ut folk bara för de ska få bra förnedringsteve eller??? ![]()
ming: Var det det hon gjorde? Jag tyckte det lät som katter i parningstider jag! ![]()
Min favorit hittills är nog hon som sjöng Kiss me med Six Pence None the Richer!
Hon som var så nervös!
det är väl det där med att man måste sälja också...........
alltså, ha hela paketet... men sen finns det ju stylister!
han som gick vidare, visst, han hade väl ok röst men han kunde då inte melodin på låten han sjöng! ![]()
jag gillade skarpt han med den enorma jackan! Och bonden också! ![]()
Jag förstod det som att det tvunget måste bli två program eftersom uppslutningen är så mycket större i Stockholm än på andra ställen. Om jag inte är helt ute och cyklar...
Och jag såg också lacktanten. ![]()
Är det nån här som såg American Idol när det gick?
Tycker att Bonden och det inslaget de gjorde om honom, påminner ganska mycket om den där cowboyen som var med i den amerikanska upplagan, han som bara hade sjungit för sina gäss och aldrig sett havet innan! ![]()
emma2006: Exakt de tre är mina favoriter också!! Samt jättejackan! ![]()
Den där Ville måste väl nästan vara gay också? ![]()