Inlägg från: Phantera |Visa alla inlägg
  • Phantera

Idol 2006

Tjoho....snart börjar det!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Hm...skumt att de sitter spegelvänt, inte tänkt på...men när de har direktsändning sitter de likadant som på auditions iaf...
    Undrar varför de alltid sitter lika dant?
    Igårdagens program, när de var på sista dagen i Sthlm, så skymtade man den dära tanten i lack-kläder igen...Var de verkligen först i sthlm, sen runt om i Sverige och sen i Sthlm igen? De delade inte bara upp programmet så det skulle verka så?

Och han som kom med sist, Jonah...de sa att han var den siste att gå in på audition, men när han kommit ut och programledaren(?) grattade honom så såg man iaf en person gå in till juryn. (Jag såg inte detta utan min man...)..

Ikväll är det iaf slutaudition...trist att det BARA är en timme...VILL SE MEEEER!!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Jo, man ska kunna se alla avsnitt på IDOL-sidan. Och alla auditions...undrar om vad de menar med det? ALLA auditions...eller alla som de visat på TV? Hms...?

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

2 timmar idag...TJoho!
    Jag som fyller år och allt...bra födelsedags present?

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

annroll > Tack !

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera
    emma2006 skrev 2006-09-15 09:17:46 följande:
    Phantera - grattis!!!
    Tack!
    ~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Jaha...öppnad igen...Kul! Måste vara första gången man öppnar en tråd igen?!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Tycker Juryn är väldigt hård och dissar sina egna val!!
    Märks vilka de vill ha vidare iaf!

Tyckte David sjöng fint och med KÄNSLA. Lite tråkigt kanske. Skulle vilja se ngt poppigare...

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Jonas var ju bra! Och hur LÄCKER är han inte?? En kille HELT i min stil!!
    Sååå fint hår...vackra ögon...åh...*dreggel*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Noel ja...för svårt låt för honom. Som de sa i juryn...det ska vara skönsång. Han skulle dragit ngt mer punkigare...

Såg inte IDOL igår, men spelade in det...
    Får jag fråga varför inte CISSI gick vidare?? Hon rockade ju!! De andra var ju typ bara hälften så bra! Skrikandes

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Idol 2006