Idol 2006
Hon som blev så arg tror jag inte mår så bra, det syntes på henne! Usch så störig hon var men tyckte synd om henne också!
Hon som blev så arg tror jag inte mår så bra, det syntes på henne! Usch så störig hon var men tyckte synd om henne också!
Softmaja: Den där killen hade säkert slagir vad med sina polare ellr nåt,vilken idiot!
Är det IDOL idag?
Om det finns en 'förjury' hur i hela världen kan då de bidrag de visar i TV komma med,tex de som sjunger såååå dåligt?? För att göra bra tv,eller vaddå?
Aha falun på torsdag,kul! Någon som var där och sjöng?
Han med stora roliga jackan var bland de bästa igår,hans röst var väldigt originell
De flesta andra låter lika och 'wailar' mest tycker jag
Kommer bli mkt intressant att se honom sjunga mer och hoppas han går vidare.Jodå,de kan nog styla honom ska ni se
Vad tycker ni om Patricia då? Tycker hon och hon den mörka med shortsen sjöng bäst,och så gulliga Ville förstås
Ming: Ja Azra kanske hon hette,tyckte hon verkade naturlig i första uttagningen sen blev hon lite för mkt,men hon sjungar ju jättebra iaf
Kommer hon vidare så fär man nog se andra sidor av henne,tror hon är en go tjej jag!
Kommer IDOL bara vara på fredagar framöver eller? Näää!!
Heja Patricia o Ville!