Inlägg från: tösamajan |Visa alla inlägg
  • tösamajan

Idol 2006

Men OJ,Oj,Oj ooooooj vad fel Clabbe hade!!! Han sa till den blonda hårdrockaren som sjöng Bed of roses att han sjöng Axl Roses sång dåligt... Problemet är ju bara att det inte är Axl Rose som sjöng den sången utan Jon Bon Jovi!!! Någon mer som reagerade?

• tösamajan

Vilka gick vidare från igår? Orkade inte vara uppe och se... Själv gillar jag Linda. Min man gillar Emma, men jag fixar inte riktigt henne, tycker hon ser ut alldeles för mycket som karaktären Gun i "Kvarteret Skatan". Får lite fel assocoationer till Emma p.g.a. det, helt fel, jag vet! Men jag kan inte hjälpa det...

• tösamajan

Tur att iaf Markus gick vidare då. Tyckte han var den enda BRA igår! Av de andra så tyckte jag John-Alxander för han var den enda som inte sjöng falskt. Han Danny gillar jag inte alls. Som många skriver så försöker han ju bara likna Ola, men han klarar inte alls av de höga partierna eller falsetten på samma sät Ola. Nä, han blev nog bara vidareröstad för att tjejjerna tycker han är sååååååå söt (vilket han inte alls är, tycker jag )

• tösamajan

*hihi* Ser med förtjusning fram emot kommande Idol-program! Det är sån blandning på startfältet! Om de gör som förra året där de har ett visst tema varje vecka (rock, disco, klassiskt o.s.v) så har jag liiiite svårt att se framför mig Cissi komma studsandes in och slänga av en discodänga, eller "snäckan"... *fniss*
    Det blir nog spännande under hösten! Jag har fortfarande inte bestämt mig för vem som är min "favorit", men det är iaf inget av de som tidigare åkt ut som är min favvis, så han/hon finns nog kvar bland de 10!

• tösamajan

Men det är ju DET jag tycker är så trist... med t.ex. Danny! Bara för att han är sååååå söööööt och charmig o.s.v. så kommer alla dökära tjejjer rösta på honom oavsett hur han sjunger.

Elina86; visst han ÄR säkert sådär charmig och kramgó men jag tycker inte att man ska rösta på honom för BARA det

• tösamajan

åååååhhhh, vad MARKUS är BRA!!!! Jag ville bara att han skulle sjunga mer! Älskar den fina visan han sjöng idag och han gjorde det minst lika bra som Cornelis!

• tösamajan

YEEEEESSS!!! äntligen! Har inte gillat honom alls... Tyckte han var så himla överdriven och sina löjliga "vill-vara-hårdrockare-moves" som bara var SÅ överdrivna... Vad SKÖNT att han är ute, för inte kunde han sjunga speciellt bra heller!

Fick förresten en "egen" stund med Markus (mannen var ute i garaget och snickrade) Han är min toppfavorit! Så himla bra (och snygg och MANLIG!)

• tösamajan

*hihi* min man sa en rolig sak häromdagen... "Tänk om alla skulle bojkotta att ringa in och rösta, hur skulle de göra då?"

Ja, hur skulle de göra då? Om INGEN alls ringde in och röstade...

• tösamajan

Skulle vara skoj att testa. Hmmm, nu har det här fastnat i mitt huvud... Kanske ska mejla och fråga dem?

Svar på tråden Idol 2006