Inlägg från: emma2006 |Visa alla inlägg
  • emma2006

Idol 2006

Håller med om Agnes, rätt intetsägande. Å andra sidan verkar det inte gå sådär tipptopp för just vinnarna. Man kanju lugnt konstatera att Darin och Sebastian kommit liiite längre.

Det var ju nån i juryn som sa till nån tjej "hade jag inte kunnat texten hade jag aldrig hört vad det var för låt". Hehe, klockrent!

• emma2006

Ja, det var hon lite småbleka tjejen som sjöng "Ooh baby I love your way". Ganska bra gjort. Får hon bara lite färg i ansiktet kommer hon nog vidare.

• emma2006

Hette inte hon också Emma förresten?

• emma2006
    zockervadd skrev 2006-09-06 13:37:55 följande:
    daniel ville ju satsa på sin svenska skiva som har kommit ut nu, därför har det varit lite tyst om honom!
    Jaha. Har ingen större koll på honom. Hoppas det blir bra då.
  • emma2006

Håller med ModerBlå. Jag tycker det är så bra när Daniel frågar den som just försökt sjunga "Tycker du att det där lät bra? Lät det där bra i dina öron? Va?!" Hehe....

• emma2006

Tror inte heller hon kommer gå särskilt långt.... Det syntes ju på henne att hon koncentrerade sig för att få den där hemska nasala rösten.. Nä, jag röstar ut henne.

• emma2006
    xxmeyaxx skrev 2006-09-06 15:37:32 följande:
    annars så tjänar faktiskt daniel mer än darin.darin är pr - daniel säljer. På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Ja, det må vara sant. Jag bara tänkte på hur mycket man sett dem sen de vann Idol. Darin blev ju jättestor på en gång, han spelades på MTv och grejer. Sebastian hör jag på radio nästan varje dag, tack o lov inte Agnes.
  • emma2006

Clabbe, gå och gräv ner dig. Blev skitarg när han sa att det var Axl Rose. Jeez....

Syskonen gillade jag skarpt, så oväntat på nåt sätt! Hon tjejn med glugg, lite småmullig, henne gillade jag också. Men min favorit var definetivt tjejen som var så nervös, väldigt charmig!

• emma2006
    Tinzu - har för mig att jag såg nån tråd med just den frågan. Läste aldrig...
  • emma2006

Ja, det kan jag tänka mig är jävligt surt. Men vad gör de inte för tittarsiffror...

Svar på tråden Idol 2006