• HelenN

Idol 2006

Åh, denna tråden vill jag oxå va med i! Älskar Idol ju! Skrattande

• HelenN

Jag trodde att Yajja skulle gå vidare!

• HelenN

Jag får väl hålla på bl.a Danny och Dennis!

• HelenN
    selh skrev 2006-09-19 15:15:20 följande:
    hejar på danny ikväll
    Jag med! Och Dennis!
  • HelenN

Jag somnade igår.... Vem  gick vidare igår???

• HelenN
    glammis skrev 2006-09-22 09:50:22 följande:
    igår gick johan och snäckan vidare (den långhåriga)
    Ok! Tack!
  • HelenN
    Peppa skrev 2006-09-24 01:32:41 följande:
    Ja gkan inte förstå hur Cissi kunde gå vidare, inte sångmässigt i alla fall. Ärligt talat tror jag hon får många röster just för att hon inte är så särskilt snygg och jag tror att Nathalie förlorar många röster på att hon är för snygg. I alla fall från andra tjejer...Näe, Cissi kommer ändå inte att hålla hela vägen, Nathalie skulle kunna göra just det.
    Jag är inte heller så förtjust i Cissi, och det har inget med hur hon ser ut. Nä, det är något i hennes attityd som bara är för mycket.
  • HelenN

Ärtan1: jag kan ju bara svara för mej själv. Att jag tycker hon har knepig attityd har ingenting med att hon är homosexuell eller att hon slog ut Nathalie. Det är bara nåt hon henne som känns så onödigt överlägset, hon känns så oödmjuk! Rösten kan jag inte klaga på men det är just attityden jag inte klarar av!

• HelenN

Jag tror att Marcus går väldigt långt men samtidigt så är det ju "dagsformen" som kan avgöra abrupt. Minns ju hur Jonah låg kanon till förra året och sen plötsligt flög ut med buller och bång!

• HelenN

Tycker det var helt fel som åkte igår.

• HelenN

Jag håller absolut med om att det är dax för en kille att åka!!!

Bara det inte är Markus eller Danny! Skrattande

Svar på tråden Idol 2006