Inlägg från: Snibben |Visa alla inlägg
  • Snibben

Idol 2006

JA!! Såg först som nu vilka som gick vidare, helt rätt. Gillade inte hon den där blonda som brukar ha glasögon. men d e min åsikt. :)

• Snibben

Det va ju inte många bra ikväll inte.. bäst va isf john-alexander (trots att jag inte gillar honom spec.mycket) o Markus.

• Snibben

Ja tippade på att sara o natalie skulle gå vidare igår. men cissi är oxå jättebra men jag trodde inte att så många tyckte om henne (utav hela svenska folket). patrizia hade ju gjort ett väldigt dåligt låtval.. Jag hoppas nästan att både cissi o natalie får en chans till på fredag!

• Snibben

TJEJER:
    Cosima
    Emma II
    Lisa
    Cissi II
    Natalie II
    Patrizia

KILLAR:
    Dennis
    John-Alexander
    David
    Kille 4, först ikväll
    Kille 5, först ikväll
    Kille 6, först ikväll

• Snibben

Jag håller me er som tycker snäckan är tillgjord, han verkar vara ego oxå. men det är ju bara ett intryck. sen tycker jag inte om att han är "besatt" av hårdrock o vägrar ändra sig (för idol) han måste ju köra lite andra stilar o teman.. sen beter han sig som om han va besatt av en demon eller nåt när han drar upp ögonen sådär fult.. om ni fattar. .) MEN Johan däremot var värdig att gå vidare.

• Snibben

Det är inte alla som blev utröstade som tävlar ikväll väl? Nej juryn väljer ut 6 av dom 12 som inte gick vidare i veckan.

• Snibben

Har redan röstat på tjejerna, lägger till killarna nu.

TJEJER:
    Cosima I
    Emma IIIIIII
    Lisa
    Cissi IIIIIIIIIIII
    Natalie IIIIIII
    Patrizia II

KILLAR:
    Dennis I
    John-Alexander III
    David I
    Erik III
    Robert
    Noel I

• Snibben

jag hittar inte vart man kan lyssna på villes låt på första sidan på aftonbladet.. går bara att läsa om honom. nån som vet?

• Snibben

Nu har jag lyssnat!! :) Tyckte den var rätt bra faktiskt. Musiken iaf. :) men det lät nästan inte ens som Ville.

• Snibben

URSÄKTA men är det bara jag som tycker Johan e bra eller? förra året åkte han ut av en miss. Han är inte perfekt bra, men han är sig själv o sjunger OK, eller väldigt bra ibland. :) Tycker han har en skön personlighet bara, o gör sig inte till för nån. Hoppas han blir bättre o tar sig iaf till topp 5!

• Snibben

Är kanske lite sen me o skriva men igår skrev jag att jag tycker om Johan o att han e bra, men igår va det int speciellt bra måste jag säga.. Bäst igår var nog Jessica, Markus, Danny(hör o häpna) + några till.. :)

• Snibben

Ahhh jag orkar inte egentligen skriva allt vad jag tycker o tänker, men lite iaf!!

Jag hoppas snygg-Erik åker. Tycker inte han förtjänar o vara kvar. Han verkade ju skitsur o nonchig när juryn sagt sitt, men jag hade säkerligen oxå blivit sur om ingen tyckte om mig. :)

Jag trodde jag var döv när Natalie började sjunga, verkligen svag röst ikväll. Inte bra..

Danny o Jessica var klart bäst!! Jessica borde fan komma långt!!

Markus är ju alltid snygg o bra, men ikväll var det inte superb inte..

Felicia o Johan var inte heller spec bra ikväll.. Johan kanske åker.. men men..

Tyckte Linda gjorde helt ok ifrån sig! fick lite onödig kritik.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, antingen är det nån som bara håller med eller nån som tjafsar emot. :)

• Snibben

blum Blum; Jag håller fullständigt med om Erik!

Nu så här i efterhand tyckte jag att det var helt rätt att Natalie åkte, hon står ju bara o tjafsar om att hon har fått för lite tv-tid, hon kan inte tro att hon gör fel någon gång eller? Sen störde jag mig på att hon alltid skulle prata så "rätt" o politiskt.. Ahhh. Men det hade ju inte gjort nåt ifall Erik åkt ut innan henne.. Men han åker nog ut nästa fredag. :)

• Snibben

giftgrodan; ja visst gjorde det, hon stod o log liksom o väntade på nåt bra, men sen såg hon rätt paff ut. :)

• Snibben

TYVÄRR så har ju Jessica varit blandt dom tre med minst röster varje gång.. Synd!
    Jag tror oxå att Jessica, Johan eller Snäckan åker.

Varför valde snäckan en sån låt som har sån stor inverkan på han? Inte speciellt kul o höra han sjunga fel o gråta, det blir ju lite överdrivet ändå..

• Snibben

Snäckan sjöng ju fel mer än en gång...

Svar på tråden Idol 2006