Idol 2006
Missade gårdagens program och idag kunde de ju inte sjunga alls. David var väl den enda som hade någorlunda bra röst. Jag tycker ingen av dem ska gå vidare.
Missade gårdagens program och idag kunde de ju inte sjunga alls. David var väl den enda som hade någorlunda bra röst. Jag tycker ingen av dem ska gå vidare.
Så David gick inte vidare.
Sjöng inte Danny lite falskt på sina håll. Rösten bar inte vill jag minnas.
ming: Ja om han sjungit bra tidigare så kan jag förstå det. Jag har ju i princip bara sett det här programmet.
Hårdrockarn hade ju grym röst. Johan tyckte jag att rösten inte höll för i de höga tonerna så jag förstår inte att juryn kunde hylla honom så väldigt.
Juryn verkar ju redan innan ha bestämt sig vilka som ska gå vidare. Verkar konstigt att de inte hörde att Johan tappade rösten i de höga partierna. Å Kishti ska vara röstcoach. Gisses. Å inte klagade de på Noels uttal heller fast de klagat på andra som haft mycket bättre uttal.
Sara sjöng inge vidare och att juryn fortsätter att hylla Johan trots hans dåliga uttal är för mig en gåta. Cissi lät heller inge vidare och såg nästan drogad ut. Erik har för svag röst men påminner väldigt mycket om en skådespelare jag just nu förträngt namnet på som var med i Mitt så kallade liv.
Tack Theolin!
Han menade jag ju. Fast han är snäppet snyggare än Erik.
Snäckan påminner om nån sagofigur i Sagan om ringen med de där utåtstående spetsiga öronen och långa håret.
Snäckan är inte vacker men han har en speciell röst. Legolas är då mycket finare att vila ögonen på. Fast jag tänker bara på hästen när jag tänker på Legolas.
Marcus är ju bara så trist att se på. Står bara där rätt upp och ner med mikrofonen typ. Nä vinner han så känns det som när Daniel Lindström vann. ZZZzzzz... Danny däremot är ju lite underhållning att kolla på. Erik växer för varje avsnitt. Felicia blir jag mer och mer besviken på även om hon har väldigt bra röst. (Stör mig på hennes pösiga och oformliga byxor som inte alls klär henne). Cissi är bra när hon sjunger rockiga låtar men sjunger falskt när det kommer till lugnare avsnitt.
Johan kan åka hem för han blir man mest irriterad när man ser på.
Linda stör man sig på hennes stirriga blick som ser halvt psykotisk ut.
Arcoiris: Nja, hejar vet jag inte. Tycker nog nästan Danny är bäst. Ser bra ut, sjunger bra och kan röra sig på scenen.
Haha!! Den där Anna var en riktig höjdare.