Nu har jag tittat klart på avsnittet igår.
JAg tyckte det var ett helt underbart avsnitt!
INTE juryn som sagt var!!!
Jag tittar bort med deras störande minspel, stön och allmänt överflödiga gester och beteende.
Men samtidigt hör det väl till spelet,
att de ska ha med "det där"
OCH DET ÄR EN "GREJ" i sig, det där med att det "ska vara lite lågvatten" och så ska vi få kommentarer om det.
Jag håller med dem ofta om vilka som är lämpliga, men jag tycker de "hakar upp sig""blir imponerade" av fel grejer.
Sen betackar jag mig för spydiga kommentarer som: "Dörren är där!" "BAcka baklänges!"osv.
Vi har fått deras omdöme. Men ibland kan de konkretisera det lite bättre!
(Juryn)
Dessutom så betackar jag mig för en massa FELAKTIGA kommentarer som : "Du ska inte sjunga mer!"
Vafan. Det ska DE visst det!!!!!!
De flesta är jättemodiga (som kommer dit) gentemot andra i mänskligheten/individer som jämt blir nedtryckta och inte tar en ton.
JAg har ågren för att jag alltid "tryckte ned" min syster som sjöng falskt,
Bara för det så har hon nästan inte vågat hålla på med musik,
Fasen, Nu för tiden så har jag hört människor som faktiskt kan öva upp sig, har en karisma i sin sång, Det är inte kört "ALLA KAN SJUNGA!" Faktiskt!
har hört folk som icke-sjunger, eller sjunger värre, än de som aspirerar i Idol!
Avsnittet igår var KUL för att det var så många modiga människor som "var lite utflippade" som ställde upp
och VISST fåår juryn sitta och visa sina reaktioner och minspel (MEN de ska sluta och komma med onödig och ÖVERFLÖDIG sarkasm och med ovittkommande kommentarer.
De är bara fåniga då de gör sig roliga på andras bekostnad och säger: "Du får gå tillbaka till Backe och vistas där med din utstyrsel hädanefter också!"