Inlägg från: ärtprinsessan |Visa alla inlägg
  • ärtprinsessan

Idol 2006

kishti
    cissi
    snäckan

musiken. så värdelösa låtar. jag somnar!
  • ärtprinsessan

linda är redo att åka hem.

cissi KAN sjunga, det är bara dåliga låtar. kommer ni inte ihåg hennes provsjungning för juryn? jag var gråtfärdig. sååå bra.

erik var ju bra idag. han är annars irriterande.

• ärtprinsessan

Jag tror Snäckan kommmer skrälla snart, en Pearl Jam- eller soundgarden-låt sedan är han stjärna! Eller "Temple of the dogs" med HUngry...då DÖR jag. DET är hans röst.

Är det någon här som är intresserad av musik annars? Eller är det spektaklet "Idol" som lockar?

• ärtprinsessan

Men man kan sjunga bra även med grimaser. En del måste nog vrida till fejset för att få ut vad de vill få ut. Hellre det än snälla små Danny/Erik-muppar som står och väser lite mjukt. Blörk. Uppna din durr. Jäck. Snart sjunger väl nån om den jävla döda fågeln ute på LIdingö.

• ärtprinsessan

Petre!

*räcker upp handen*

Jag! Jag! Jag tycker att Marcus är trist! Fick ta fram pinsamhetskudden när han sjöng balladen om Fredrik Åkare. Men jag är rätt övertygad om att han kan om han släpper loss lite. Men vem kan släppa loss när det är sån jävla MES-STÄMNING på scen hela tiden. EN Lisa Nilsson-låt till så åker förbanne mig teven ut från balkongen!

• ärtprinsessan

Jaaaaa! Alive med Snäckan kommer skrälla.

Nobodys wife...zzz. Knäppt val.

• ärtprinsessan

Oj, pratar ni fortfarande om Snäckan Jag trodde verkligen det var hans grej. Det var det inte.

Läser lite bakåt om jag hittar veckans tema...

Svar på tråden Idol 2006