Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Idol 2006

Nästa onsdag kan ni se mig och kompisarna

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • xxmeyaxx

Ming,
    haha. Jo, jag var på audition. 5 timmar ute i kö, 3 timmar inne.
    Jag fick hjärnsläpp inne hos minijuryn (den man inte får se) och fick ett nej tack.
    Ganska typiskt. Hade gärna velat träffa juryn. Men dom låter många talanger, som
    kan t.ex. missa texten få skippa juryn, (usch, lät som skryt från mig) medans människor som sjunger helt värdelös
    få gå vidare för att träffa det fyra..

Ganska dumt tycker jag.

Men det är ju tv.

• xxmeyaxx

Falun.

Jag är nog med. Käkar falukorv med vännerna Sedan gick två vänner vidare till de fyra i juryn Så jag är med och hejar. Sjunger också med en massa andra deltagare, så ni kan nog se en skymt av mig .. Haha.

• xxmeyaxx

En kille

• xxmeyaxx

Ville Oskari Niskanen <- enligt birthday.se. Oskari är ett finskt killnamn, vad jag vet
    Och ja, jag är 110% säker. Det var en kille.

• xxmeyaxx
    Nu är "Idol” tillbaka. Årets säsong bjuder på en knippe udda karaktärer och mer eller mindre begåvade artist-wannabes.
      Och i första avsnittet fick vi möta en blivande tittarfavorit - 17-årige Ville Niskanen.
       ”Ville är min idol. Killen som gått ned en massa i vikt var ju helt underbar! Tårarna föll! Håller tummarna för att det går bra för dig, Ville!” skrev signaturen ”Karin M”.
      Han deltog även i ”Idol” förra året, men då ett antal kilo tyngre. Under året hade han kämpat för att gå ned i vikt. Den här gången fick han juryn på fall.
  • xxmeyaxx

Jag höll på att dö när jag hörde Anna Nylund! Nasal och falsk röst. Och tandställningen gjorde inte saken bättre. Och sen att hon har make till att kritisera juryn, som verkligen (ja faktiskt) vet vad dom sysslar med.

Haha, kul var det när Peter Swartling sa att han kunde inte heller sjunga, därför stod han inte på audition.

• xxmeyaxx

Ingen aning.
    Men ni kan se dom på tv4.se

• xxmeyaxx
    felicityporter skrev 2006-08-30 23:44:39 följande:
    Jag börjar undra vilka föräldrar den där 17-åriga tjejen har?! Hon verkade totalt sakna självinsikt och kunde inte någon i hennes närhet vara schysst mot henne och säga att Idol kanske inte är något för henne? Har hon inga brutalt ärliga syskon åtminstone? Det är väl inte så schysst att låta henne göra bort sig inför halva svenska folket sådär.
    Hon ska ha en bror tydligen. Hittade henne på lunar.
Svar på tråden Idol 2006