Idol 2006
Sitter och skrattar så tårarna rinner av den underbara japanska killen när han vill fota juryn...... HAhahahha!!
Sitter och skrattar så tårarna rinner av den underbara japanska killen när han vill fota juryn...... HAhahahha!!
hon Anna är ju inte klok i huvudet.... undra om hon kommer tillbaka som hon sa? för att inte tala om killen som sjöng runk-låten.... HERREGUD!!
Hasta: Det kan han inte vara, det är ju katastrof om man tror att de skall ta en vidare med en sån låt....
Finns det så man kan se bara de som gick vidare. En kille i min parallell klass från gymnasiet gick vidare men det står still i huvudet vad han hette.... lååång, smal, kille och jag tror han hade rutig skjorta på sig. Var i Göteborg...
Carl- Johan Söderström från Göteborg är så kul när han ger sin kommentar att han inte gått vidare.... HAHA!!
Hittat honom Pierre Bolmer... honom skall jag hejja på lite extra bara för att vi gick på samma skola *ler*
Han sa typ efter de dissat honom helt totalt att han inte behövde deras bekfrätning. Att det var synd att de inte kände igen en bra röst när de hörde en *asg* Han sjöng som en kratta!!
Pyff: Ja det har jag med undrat.... det vore ju rätt kul om de satt och var as sura för att de som sjunger sååå bra (läs. ur uselt) aldrig går vidare .... *fniss*
Danny suger!
Markus eller Linda!!
Jessica är bra som tusan med!