Idol 2006
Cessan80 Jo, de va Darin jag mena
jag tror inte att Erik får röster för att han e snygg...han e snygg å kan sjunga!
Cessan80 Jo, de va Darin jag mena
jag tror inte att Erik får röster för att han e snygg...han e snygg å kan sjunga!
När får man veta vem som åker ut? Har inte orkat tittat mer än på uppträdena innan.
Oki...
Cessan80 Haha...där sa du nåt, de e han ju faktiskt. Va själv småkär i han när jag va yngre.
På tal om hans serie eftersom den kom på tal...asså mitt såkallade liv (har länge undrat va den serien hette) va heter den oöversatt?
Få hoppas de stämmer
Helt otroligt att Johan e kvar...Cissi me för den delen, men av dem tre så borde de ha vart Johan.
SweetStarAngel Ingen aning, men jag undrar om hon har vart här inne å läst om alla kommentarer om hennes frisyr. Hon verkar ha lyssnat å faktiskt släppte ner håret
Vi får kanske diskutera hennes klädsel nu, så kanske hon bättrar även de nästa vecka
Kommer hålla tummarna stenhårt att Erik kommer välja en bra låt nästa vecka oxå, så han åter igen kommer visa sej.
Jessica
Tycker inte att de e lika roligt me Markus, för som Daniel sa, att man räknar me att han gör bra ifrån sej. På en person som man typ tar för givet gör bra ifrån sej, så e de ju inte så spännande. Me dem andra så händer de ju mycket, nya sidor som kommer fram å de märks mer att dem utvecklas. Men ja, me han har jag förstått de som att han har vart likadan genom hela tävlingen hittills.
dio jag syftar inte direkt på personen som ska vinna, utan på tävlingarna mer. De e mer spännande å lyssna på dem andra än just Markus.
Lyssnade på den intervjun me Peter då han prata om Erik, å de e kul å höra att han tycker att Erik har de som krävs fast Erik tyvärr inte alltid har visat de. Även fast Erik inte blir en Idol, så hoppas jag att man kommer få höra honom på annat håll.
Carisma95 Håller me dej te fullo, har samma funderingar.
Jag har hållt mej te en å samma person hela tiden
haha...who cares lixom va dem har gjort tidigare innan Idol?!
Värst...Johan ska ju faktiskt inte köra en ballad idag. Men ja, Johan el Cissi tycker jag ska åka ikväll.
Jaha, så de va Snäckan som drog igår...kolla bara på uppträderna.
Måste faktiskt erkänna att igår va Johan bra...förstår inte varför han har kört sina dåliga ballader tidigare asså. För Rock e ju nåt han bör hålla sej te asså.
Känns skönt att Erik höll måttet igår oxå
Ganska otroligt asså att Cissi e kvar ännu, iofs så va hon lite bra igår om man ska jämföra me alla andra gånger. Men att nä, hon kan inte sjunga!
Chira De kan ju va för att hon inte kan sjunga
När kan man få höra lite av låtarna på sidan tro?