Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

Idol 2006

Jag väntar också, har kollat sen kl 9 imorse (osuntbeteende)

• Theresa1

Eftersom Snäckan alltid spelar över lite så tror jag att det kommer bli en overkill utan dess like nu när han får köra "sin" musik... Är rädd att han kommer köra HELA sitt register och att det bara kommer bli jobbigt. Jag kommer iag att ta fram skämmigkudden så jag kan gömma mig om det blir jobbigt.

• Theresa1

Okej... när snäckan gick ner på knä och sjöng för tjejen gönde jag ansiktet i "skämmigkudden" Det var jobbiga sekunder!

• Theresa1

Jag är supernöjd att snäckan åkte, jag kan bara inte låta bli att störa ihjäl mig på att han verkar tro att han ÄR Eddie Vedder (sångaren i Perl jam) Han har ett djup eller ett knorr i rösten som jag tycker snäckan försökte apa efter och der är bara bara pinsamt...

Nån som håller med eller fattar vad jag menar?

Det bler ju super extra ultra tydligt igår när han körde en Pearl låt.

• Theresa1

Sen stör jag ihjäl mig på att karln inte har någon som hellst självinsikt heller... Pallar inte rada upp alla exepel för jag tror ni vet vad jag menar...

Ville bara ogga av mig

• Theresa1

Jahaaaaa är det det han gör, jag trodde det var Eddie Skitsamma han försökte vara ngn annan o det retar mig... det känndes så påklistrat.

• Theresa1

Jag var i Eskilstuna idag med tjejen jag jobbar hos/med (är personlig ass.) och döm om min förvåning när det var värsta idolpådraget Så jag sa till min "brukare" -Om marcus är här tänker inte jag jobba mer, haha. Då ska jag fria

Vem är den första jag ser? S N Ä C K A N. Då är de de gamla avdankade utslagna som turnerar runt men vaheter hon Sanna Bråding... Inte ett dugg roligt med andra ord...

By the way... Jag är lyckligt gift redan... O Marcus är förmodligen inte sugen på en småfet småbarnsmamma när han har värsta kalaspinglan Alla fattade att jag skojade hoppas jag

• Theresa1

Soppa: Men JAG är ju gift... o rätt nöjd med faktiskt... min man Marcus sjöng in en singel på sin svensexa "jag vill vara din Theresa" En riktig hit faktiskt Så jag kanske får nöja mig så...

Men jag garvade så jag höll på att kissa på mig när Khisti (eller hur det stavas) pratade om att alla skickade ut sina män när markus sjöng... Min man har varit i köket de tre senaste idol omgångarna. HAHA fast jag har inte kört ut honom det har bara blivit så... Men jag är ju inte ledsen för då ser ju inte han hur jag sitter å fånler som en fjortis i soffan...

• Theresa1

Haha, han hejjar på Marcus han med... Han vet att han är jättebra Det har bara blivit så att han varit ute i köket just då, inte planerat.

• Theresa1

Soppa Precis... Khisti o jag är ju rätt tajta polare... det var jag som introducerade henne för jättefinnen i pannan som hon envisas med att ha, den som hjälper henne "ta bra beslut" (eller hur det nu var)

Svar på tråden Idol 2006