• grisekno

Vilka tallrikar ska vi välja?

NU ska vi äntligen köpa en servis med alla presentkort på DUKA som vi fick när vi gifte oss för tre år sedan!
    Vi har kommit så långt att vi har bestämt oss för Swedish Grace. Men vilken färg???
    Servisen finns i sex färger, men vi kan inte bestämma oss för vilken av dessa tre som är snyggast:

Nr 1 är grön, lite gröngrå kanske, nr 2 beige och nr 3 blå.

Motivera gärna varför ni röstar som ni gör!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka tallrikar ska vi välja?
  • niiina

Älskar biege och de var snyggast på bilden, men jag röstade ändå på äng. Det är snyggt med gröngrått. Lite stiligare och håller nog bäst i längden.
    De blåa tycker jag inte om.
    Lycka till i valet

• Explora

Tycker nr 2 är finast och tror att det är en färg som alltid känns rätt. En neutral tallrik gör ju att man kan använda vilka andra färger på servetter och dukar mm.

Lycka till!

• Lidenborg

Jag röstar på ettan =)

• jeea

Nr 3 har vi tallrikar och assietter av, men dessvärre så finns juh inte hela servisen i den nyansen.

*~* Eva *~*
  • Ulli

Nr 1 tycker jag är stilren och håller i längden. En blå servis är svårt att möblera efter.

• Jessica24

Nr 2, Swedish Grace Sand.
    Lätt att kombinera med andra färger.

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • uno

Tänk dig maten på tallriken och vilken färg den kommer ha. (Har aldrig förstått ex dekor på tallriken e den ändå inte syns när maten kommer på utan bara stör. ) Det är ju ändå för den man dukar och för att det ska se aptitligt ut.

• jeea

Kan tillägga att jag är väldigt nöjd med mina blå tallrikar, men å andra sidan går hela köket i blått.

*~* Eva *~*
  • Hanna123

beige matchar det mesta. Har man däremot blått eller grönt kan man bli mer begränsad när man ska duka fint.

Svar på tråden Vilka tallrikar ska vi välja?