• svischan

Hauck- barnvagn?

Hej! Mitt lill* knyte tittar fram i april, och planerande som jag är har jag redan kollat på massa barnvagnar med tillbehör, och hittat en på nätet som jag tycker är fin och har ett bra pris. Märket är Hauck, vilket jag aldrig hört talas om tidigare. Är det någon som vet om detta märke har samma säkerhetsprinciper som tex Brio? Någon som har en Hauck vagn eller har hört synpunkter på den?

Min modell heter alaska 5 - Uni Gray, länkar till sidan nedan.
    Tack på förhand! Ps. Glöm inte ta bort mellanslagen.

http://www. babystugan. com /product_info.php?cPath=32_22_26&products_id=31

• Svar på tråden Hauck- barnvagn?
  • belly2

Ja jag har sett en del Hauk- vagnar... Tyckte om själva vagnen men inte färgerna så jag köpte en babyproffsens jogging med en Jeep- åkpåse och mjuklift till... De har Esprit vagnarna va?? De har fått jättebra kritik på alla tester iallafall...

• Fiona

Hej!
    Jag undrar presic samma som trådstartaren. Det är ju otroligt bra priser på dessa vagnar men säkerheten går ju först. Det är lite svårt att se hur vagnarna ser ut så det skulle vara bra om de fanns att titta på i verkligheten (i Sverige). Är det någon som känner till någon åtrförsäljare för dessa vagnar som även har en affär där man kan titta på vagnarna.
    /Fiona

• FiaFågel

MM dom är ju onekligen billiga.

• zandra20

vi har sj kollat på vega 5 black jack

• Leaaa

Är ägare till en Hauck (bild finns i bildgalleriet). Har inte varit å kört med den än men jag ÄLSKAR den massor. Skulle ha beställt en från Tyskland men vi hittade en här hemma så nu har vi den. Fick med all tillbehör på köpet för 1995:- + 2 års garanti.
    Har släkt å vänner som bor å arbetar i Tyskland. Dom har haft märket i fler saker än barnvagnar. Dom säger att Hulck är som brio å emmaljunga här hemma. Vet i alla fall att baby å kids här hemma i Växjö säljer en del vagnar från just Hulck. Dom har hitills bara haft nöjda kunder. För den som kan tyskla finns en sida där man kan läsa å se lite mer barnvagnar å tillbehör. www.kidsroom.de
    Den som undrar nått om just vår vagn kan ju skriva så ska jag försöka å svara...

/Lea

• Bamse04

Hej
    Jag har en Hauck Kombi,lite äldre modell en den som leaaa har i sin bildgalleri,men jag är jettenöjd med den just pga.att de har mycket mindre hjul,själva vagnen är mindre och smidigare också att ha med i bilen eller i trapphuset och billigare än tex. Brios vagnar.
    Dett är min åsikt,skulle varmt rekomendera den.

Svar på tråden Hauck- barnvagn?