• Stina M

vad har era barn på sig när dom sover?

Min tjej sover oftast i pyjamas men är det jättevarmt så blir det bara blöja. Hur gör ni??... hade velat ha en omröstning men kan tyvärr inte fixa en sån

• Svar på tråden vad har era barn på sig när dom sover?
  • CamoMillan

Mina tjejer sover nakna. Dom är 2 & 4 år. Ingen av dom har blöja längre. På vintern har dom pjamas.

• Nimbuz

Anton har t-shirt och blöja på sig nu när det är så varmt.

• Fru Giorgio

Min son är nu drygt 7v. och han har ännu inte sovit i pyjamas. Oftas har det blivit body el t-shirt men ibland bara blöja.

• symaskinen

De stora tjejjerna har bara trosor. Är mycket varma av sig i vanliga fall och värre blir det ju på sommaren. Min 5månaders sover i blöja på sommaren...annars pyamas eller en body.

• Dolphine

Nu på sommaren kortärmad och kortbent pyamas. Hon sparkar alltid av sig lakan/täcke så jag vill inte att hon ska vara helt utan kläder.

• MARIA99

beror på hur varmt det är.. yngsta tjejen som är 1 1/2 mån har antingen pyamas eller om det e varmt kortärmad body.
    Stora tjejerna på 3 & 5 har oftast nattlinne..Ibland pyamas..är det hetta sover de i linne & trosor

• Sessna

Vår son har bara blöjan nu när det är varmt, annars har han pyamas

• FridaE

Sonen har bara blöja nu över sommarn och annars har han pyjamas, han hatar att ha täcke på sej.

Svar på tråden vad har era barn på sig när dom sover?