• snuttis74

Medium???

Hej på er:) undrar om någorn kanske har tips på medium runt skåne? El nån annanstans i landet??? tipsa gärna om hemsidor o sånt oxå om ni vet?? h

Har själv varit hos en del olika medium men alltid kul med nya tips mvh ; Maria

• Svar på tråden Medium???
  • Charlie74

Du kan gå till Anders Åkesson. Han har varit en hel del på tv i Malin Berghagens program. Sök på hans namn så hittar du honom och hans företag på internet.

• snuttis74

Okej ja jill pettersson har ja varit hos,,, o han anders har inga privata sittningar mera :( han har bara massa kurser o sånt nu ,,,juu har mailat med honom ,,, men tack för tipset ändå :) kram

• carina p

Elisabeth Lannge. Förutom att hon är ett duktigt medium så är hon en helt underbar människa.

Mamma till Markus, Emilia och Linnea och ett änglabarn
  • carina p

Du CAlle: Jag bryr mig inte om vad det står om Elisabeth på Wikipedia. Jag går efter personliga erfarenheter och hon ÄR en underbar människa och ett duktigt medium.

Mamma till Markus, Emilia och Linnea och ett änglabarn
  • calle555

carina p:

Det står inget dumt om Lannge på Wikipedia, utan bara mer information, bland annat en länk till en lång intervju med henne.

• Johan

CarinaP:
    Wikipedia ÄR personliga erfarenheter. ALLA får skriva på Wikipedia om vad och vem man vill. Vill du skriva om texten om Elisabeth Lange så använder du bara följande länk: sv.wikipedia.org/w/index.php&action=edit

Så kan du skriva om det DU inte tycker stämmer, eller om du vill lägga till någon kommentar. Det är kanske därför som en del texter är liknande skrivna som vissas inlägg här på FL

Mediala.se - en hemsida för oss mediala.se
Svar på tråden Medium???