• Lilltjejen21

Varför ha 3 kant när man har en partner?

Tycker dom allara flesta är inne på att ha en 3kant med sin parnter.
    Jag förstår inte vittsen med det.
    Ok om man va singel och inte hade något fast förhållande då *kanske*
    Men jag skulle aldrig vilja ha 3kant med någon mer än med min pojkvän.
    Vill inte dela honom med någon annan, jag anser att man lika gärna kan ha öppet förhållande.
    Varför ska andra få vara med att uppleva sina sex stunder med din kille/tjej?
    Nä jag tycker det verkar lite väl och ta i.
    Kom gärna med åsikter om ni vill...

• Svar på tråden Varför ha 3 kant när man har en partner?
  • liten ida

Delar aldrig min älskling med någon!

• Lilltjejen21

Jag tycker det verkar helkonstigt, att man ska dela sin partner med någon, då blir det ju inte ens eget privatliv, och som jag skrev innan, visst skulle kunna ha 3kant men inte om man har partner..

• Anonym

Det är väl upp till varje par att avgöra vad som är ok och inte för andra att döma som konstigt? Vi har haft trekant. Tycker detta är en underbar upplevelse. Vi båda älskar sex, jag är bi, och min man hade tidigare fantiserat om två kvinnor, så varför inte? Detta berikar vårt sexliv och vårt sociala liv med nya vänskaper! Precis som på andra områden i livet vill jag även utvecklas sexuellt och detta är ett sätt.

• Lilltjejen21

Ja jo om båda tycker om det och det inte skadar förhållandet vill säga så kan det ju vara okej.
    Men jag själv skulle nog intre riskera förhållandet för en sådan fantasi..

• Anonym

Vi har inte sett det som en "risk" eftersom vi pratat igenom det väl innan och var så säkra på varandra. Jag skulle aldrig göra det eller rekomendera ett par där man inte vet precis var man har varandra! Då kan nog svartsjuka ställa till en hel del.

• Lilltjejen21

Anonym, det va precis så jag tänkte,
    att det inte är nått man gör rent spontant, utan jag tror för att förhållandet ska fungera om man gör en sådan sak,att man verkligen måste kunna prata i förhållandet, speciellt om sex och vad man vill och inte vill. annars skulle det nog bli total kaos.
    Men beundrar dom som kan ha 3kant och förhållandet fortfarande fungerar. Ni ska ha en stor stjärna.

Tror att om man nu ska ha 3kant eller vad det nu kan vara. att man måste ha en enorm tillit till sin käraste och verkligen veta vart man har varandra och vart man står.
    Jag tycker det är strångt gjort måste jag säga..

• sandra1984

Jag har aldrig haft det. Men jag vet flera som haft det,och det har varit kul och spännande för dem. Jag tycker det kan vara bra och upphetsande för dom par som vill detta. Då får man oxå lägga ner sin svartsjuka eftersom den varken hjälper någon eller gör nytta.

• Fam Wahlström Gunnervik

Jag vill inte dela min älskling heller, skulle aldrig klara av att se honom ha sex med en annan tjej framför mig eller att jag skulle ha sex med en annan kille framför honom.. Nej tack.. jag är så nöjd med honom för mig själv =)

• Anonym (3kant)

Vi har haft det flera gånger, då med tjejer för jag skulle inte vilja vara med en annan kille. (är tjej)

Varför? Tja, vi ville prova och tyckte att det var häftigt så det har hänt några gånger till.

• Lillan7704

Kan ju säga att JAG aldrig skulle ha 3kant med min sambo! Inte när det är känslor med i det hela..
    Men funkar det för andra så är det väl upp till dom..

Svar på tråden Varför ha 3 kant när man har en partner?