• Mary Cherry

Sommarmammor i Ö-vik del 3

Nu är det dags för en ny tråd igen, den gamla är tre månader idag!

Vi som bor runt Ö-vik och fick barn nån gång under sommaren, här diskuterar vi allt mellan himmel och jord, och så bestämmer vi när vi ska träffas och fika!

• Svar på tråden Sommarmammor i Ö-vik del 3
  • Bamzilla

Nä, jag lovar
    Vi ses nog inte nästa måndag, för då handlar vi hus, he he he he, men vi ses nog veckan efter.

gnatt gnatt!

• Catnip

Usch Bamzilla vad trist... Nu får det vara nog tycker jag! Förstår verkligen att du är less...Vad hände??

• Tina426

Hejsan!! Hinner bara in en snabbis för att medlea att jag hinner inte göra ngt nu på ett tag!! Dte har kört ihop sig riktigt här hemma med ALLT...bilar, uppvärmning, barn ja allt!!

Så att ni inte tror att jag glömt bort er!!

Å, tänk på mig när ni sitter å mumsar i er allt gott när ni sitter ned i en skön soffa!!

Kram på er alla!!!

• Mary Cherry

Nån som vill gå på stan/fika/äta lunch imorgon?

• Bira11

Mary Cherry:Hade tänkt åka in till stan i morron så vi skulle kunna ses.

• madamezzaj

Hmm, se'n gympan i torsdags har jag kännt mig som en gammal pensionär i kroppen - det kan väl aldrig vara meningen med sport...!?!

• Bamzilla

Är det nån här som vet var man kan få tag på galontyg, helst rött?  Ska återuppväcka min gamla barnstol á la 1979 å den e lite sliten

Princess Snugglebum
  • Mary Cherry

Bamzilla: Du får nog leta i nån annan stad än Ö-vik... Eller köpa tuff vaxduk på Åhléns!

Svar på tråden Sommarmammor i Ö-vik del 3