• Nettan73

Vem är Jenna?

Ja, precis just så.. Vem är Jenna? Vem tänker du på när du hör namnet Jenna...?

• Svar på tråden Vem är Jenna?
  • ming

Jenna Elfman. Annars vet jag ingen annan Jenna.

"Det finns 369 kvinnor som har förnamnet Jenna . Av dessa har 320 namnet Jenna som tilltalsnamn/förstanamn."
    "Det finns 1 man som har förnamnet Jenna . Av dessa har 1 namnet Jenna som tilltalsnamn/förstanamn."
    Källa: www.scb.se

Lady Ming of Effell
  • ming

Jo, just det! Porrskådisen också, nu när jag blev påmind av de andra svaren.

Lady Ming of Effell
  • lovisag

jenna jamesonFörvånad

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Luddvar

Tänke på Pricilla Presleys Jenna. Det var i Dallas va?

• Rockmama

Min första association är också Jenna i Dallas. Vem man först kommer att tänka på beror nog på vilken generation man tillhör. Har svårt att tro att de som är födda på 80-talet har en aning om vem vi pratar om.

Tycker namnet har en lite lätt "tysk" klang. Fint namn men kanske inte så kul om man förknippas med en porrskådis.

• Luddvar

Rockmama he he. De stackars 80-talisterna vet inte vad de gått miste om när de inte fått se Dallas. Istället accocierar de till nån porr-stjärna!!? Ur led är tiden.

• Little Pooch 05

Porrskådisen - och även Dallas-Jenna (Det var väl Rays fru? Eller hette hon Donna?)

• Luddvar

NinnaW Nej, det var visserligen en Pricilla det också men kommer inte ihåg vad hon hette i efternamn.

• Rockmama

Nej, hon som spelade Pamela heter Victoria Principal!

• Nattalina

Fint namn! Jag har aldrig hört talas om porrskådisen... men jag tänker på huvudpersonen i "I taket lyser stjärnorna". Det är en jättefin ungdomsbok om en flicka vars mamma dör i cancer.

• sterre

jenna jameson, men även druttens polare

• IlsaBlackWidow

Porrskådis eller någon i en gammal såpa.

• Neemi

Jenna Jameson, tragiskt men sant! hihi

• linnsans

tänker på porrskådisen Jenna Jameson....men egentligen är det ett väldigt fint namn...

• Laminie

Jag tänker på en rödhårig eller brunhårig tjej.

• HeddaBigBum

Jenna... en av deltagarna i första Survivor (Robinson i USA)...
    Ensamstående mamma till tvilling-tjejer. Söt, trevlig... Glad

Svar på tråden Vem är Jenna?