Vem är Jenna?
Ja, precis just så.. Vem är Jenna? Vem tänker du på när du hör namnet Jenna...?
Ja, precis just så.. Vem är Jenna? Vem tänker du på när du hör namnet Jenna...?
Jenna Elfman. Annars vet jag ingen annan Jenna.
"Det finns 369 kvinnor som har förnamnet Jenna . Av dessa har 320 namnet Jenna som tilltalsnamn/förstanamn."
"Det finns 1 man som har förnamnet Jenna . Av dessa har 1 namnet Jenna som tilltalsnamn/förstanamn."
Källa: www.scb.se
Jo, just det! Porrskådisen också, nu när jag blev påmind av de andra svaren. ![]()
jenna jameson![]()
Tänke på Pricilla Presleys Jenna. Det var i Dallas va?
Min första association är också Jenna i Dallas. Vem man först kommer att tänka på beror nog på vilken generation man tillhör. Har svårt att tro att de som är födda på 80-talet har en aning om vem vi pratar om.
Tycker namnet har en lite lätt "tysk" klang. Fint namn men kanske inte så kul om man förknippas med en porrskådis.
Rockmama he he. De stackars 80-talisterna vet inte vad de gått miste om när de inte fått se Dallas.
Istället accocierar de till nån porr-stjärna!!? Ur led är tiden.
Förlåt men hette inte Pricilla Presleys karaktär Pam?
Porrskådisen
- och även Dallas-Jenna (Det var väl Rays fru? Eller hette hon Donna?)
NinnaW Nej, det var visserligen en Pricilla det också men kommer inte ihåg vad hon hette i efternamn.
Nej, hon som spelade Pamela heter Victoria Principal!
Fint namn! Jag har aldrig hört talas om porrskådisen... men jag tänker på huvudpersonen i "I taket lyser stjärnorna". Det är en jättefin ungdomsbok om en flicka vars mamma dör i cancer.
jenna jameson, men även druttens polare
Porrskådis eller någon i en gammal såpa.
Pricilla Presley i Dallas
Jenna Jameson, tragiskt men sant! hihi
tänker på porrskådisen Jenna Jameson....men egentligen är det ett väldigt fint namn...
tänker oxå på porrskådisen...
Jag tänker på en rödhårig eller brunhårig tjej.
Jenna... en av deltagarna i första Survivor (Robinson i USA)...
Ensamstående mamma till tvilling-tjejer. Söt, trevlig... 
Tänker porr... men det e ett jättefint namn.. skulle kunna ge en dotter det namnet!